hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nedetid?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Nedetid?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  10:12:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Er det bare jeg som har hatt problemer med å komme meg på hestemarked i går kveld og i dag, fram til omtrent nå?

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  10:15:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg har også hatt det. Gå til toppen av siden

JohanneH

Skrevet - 23/06/2005 :  10:18:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kom heller ikke på i går ettermiddag/kveld. Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  10:27:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Tror nok siden har vært nede. Dette skjer med jevne mellomrom, utrolig irriterende. Hestemarked legger heller aldri ut beskjed om at siden har vært nede.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 23/06/2005 :  11:05:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Meg også. Det er ganske irriterende!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  11:39:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Samme her, var ganske fortvilt jeg ..
Therese
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  11:42:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Samme her også. Blir ordentlig lei av at de ikke kan si fra på forhånd, eller i det minste beklage etterpå!!! GRRR!!!

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  12:11:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
De burde iallfall begynne å beklage dersom de har tenkt å gjennomføre systemet med at folk kan tjene penger på bildene sine; hver nedetid blir jo tapt fortjeneste ;-) Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  12:28:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Var kjedeleg kveld i går når man ikkje fekk gått inn på debatten og kikke litt og slikt. Merker kor avhengig eg er blitt av å være på hestemarked litt kvar kveld.

Hadde vore fint om det gjekk ann å få ein liten notis når sidene har vore nede og slik ja. Er nok ikkje alltid så lett å få varsla slikt på forhånd, men kan godt gi ein liten notis i ettertid.

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  13:41:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, samme her Lucinda, visste ikke helt hva jeg skulle gjøre da jeg ikke kom meg inn på hestemarked før jeg skulle legge meg!

Enig at det bør skrives en notis, jeg skjønte ingenting av hva som var galt, prøvde å "reparere" nettet, men det funket jo ikke:(

Hege Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  18:45:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg fikk jo helt noia i går. Endelig fått nye hesten min og skulle for første gang skrive i dagboka om hvordan det hadde gått, også funka det ikke! Synes også at de burde hatt en liten advarsel på det hvis det er planlagt nedetid. Evt. en forklaring på hvorfor siden var nede hvis det var noe uforberedt som dukket opp. Og det er veldig sant hvor avhengig man er av denne siden. Nesten på grensen til skummelt. Kanskje vi alle havner på "Avvenningsklinikk for avhengige brukere av hestemarked.no sitt forum" til slutt? Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  19:13:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg kom heller ikke inn i går kveld... trodde det bare var min data som var dum jeg....
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  19:15:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, jeg er ganske stolt over at jeg klarte å "holde meg unna" i hele eksamenstiden jeg da! Hadde gitt meg selv forbud mot å slå på pc'n annet enn 1 gang om dagen, og det bare for å sjekke mail og lignende.
Men nå er det sommerferie, og det er godt å være tilbake:) Været er ikke så bra her i Trondheim, så da er det fint å ha hestemarked, så lenge det fungerer som det skal!

Hege Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/06/2005 :  18:17:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Formosissima:
De burde iallfall begynne å beklage dersom de har tenkt å gjennomføre systemet med at folk kan tjene penger på bildene sine; hver nedetid blir jo tapt fortjeneste ;-)

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Tjene penger??? Fortell =)

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/06/2005 :  22:23:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
MIX hadde en tråd oppe om at de skulle begynne et nytt, frivillig MMS-system, hvor hver person skulle få litt av fortjenesten av de solgte bildene ;-) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.