hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nett handel!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Nett handel!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bustetrollet

Skrevet - 21/06/2005 :  16:52:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tenkte jeg bare kunne lage et emne, der vi legger ut internett adresser til hestebutikker på nettet, som du anbefaler
Veldig fint og finne, når man skal ha noe nytt til hest og rytter!

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  17:01:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
www.horze.no
www.hooks.no
www.minhestebutikk.no
www.lillestromhestoghund.no (den er så lett og kort å skrive)
www.skoies.no
www.lowenborg.no
www.borjes-tingsryd.se

Det var noen adresser. Har ikke erfaring med noen av dem ved bestilling over nett, men har vært på Horze og Hööks, og det er begge gode butikker. Liker spesielt Horze pga. den gode hjelpen man får der.
Gå til toppen av siden

AAndreA

Skrevet - 21/06/2005 :  17:19:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bestillte fra et sted som heter hestesport-centeret.no den 3.mai.
I dag er det 21 juni, og jeg har enda ikke fått varene!
Har sendt 3 mail, den siste i dag, men de gidder ikke svare..
Har allerede betalt over nett og begynner å bli kjempe fortvilet, hva gjør man med sånt?
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  18:21:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Har de et nr. du kan nå dem på? Isåfall kan du si at du vil ha pengene refundert pga. den dårlige servicen. Hvis ikke sier du at du ringer forbrukerrådet, så får de ta seg av saken. Hadde vertfall jeg gjort..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  18:44:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Joda, lurt med en slik tråd. Men vi har alt en som er mer komplett:
«Hestebutikker»
Fortsette å tilføye i den andre, så får vi det mest mulig komplett?

Ellers finner man endel i guiden.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  19:31:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Begynner med mine favoritter:

www.hooks.no og www.horze.no

Hööks pga det store utvalget, og bra hjemmesider, horze har fantastisk broderitjeneste, lave priser, og god kvalitet.

Andre:
www.lowenborg.no Litt dyrt, men bra kvalitet og service, masse pent:)
www.skoies.no Langt fra min favorittbutikk, men ekstremt god service, og bra tilbud
www.minhestebutikk.no Aldri bestilt derfra, men de har noen rosa bandasjer jeg ønsker meg:)
www.hestesportcenteret.no

Ellers vil jeg anbefale å ta en titt på hest.no sine linker, under leverandører. Der tror jeg ihvertfall alle de norske er nevnt:)
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  21:17:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Har fått en absolutt ny favoritt nå etter å ha besøkt www.borjes-tingsryd.se . Bestilte varene for en uke siden, og gjett hva som dumpet ned i postkassen min allerede i dag! Bestilte meg ridebukse i helskinn til 290 SEK,den er prøvd på og ridd i allerede og den virker kjempebra på kvalitet. Kjøpte meg også termoridebukse til 199 SEK, ridehansker (ikke bomull) til 14,50 SEK og en del småting. Også en pussekasse til 109 SEk, tilsvarende koster fort 3-400 i Norge. Alt i alt kjempefornøyd!

edit for å legge til at det er god kurs om dagen, dette i tillegg til de allerede lave prisene.

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 21/06/2005 21:18:48 Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  21:48:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har fått en absolutt ny favoritt nå etter å ha besøkt www.borjes-tingsryd.se . Bestilte varene for en uke siden, og gjett hva som dumpet ned i postkassen min allerede i dag! Bestilte meg ridebukse i helskinn til 290 SEK,den er prøvd på og ridd i allerede og den virker kjempebra på kvalitet. Kjøpte meg også termoridebukse til 199 SEK, ridehansker (ikke bomull) til 14,50 SEK og en del småting. Også en pussekasse til 109 SEk, tilsvarende koster fort 3-400 i Norge. Alt i alt kjempefornøyd!

edit for å legge til at det er god kurs om dagen, dette i tillegg til de allerede lave prisene.

Opprinnelig postet av Christine26

Hmm.. Heldig du Jeg og ei venninne bestilte derifra i romjula og fikk ikke varene før i forrige uke.

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  21:56:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:Har fått en absolutt ny favoritt nå etter å ha besøkt www.borjes-tingsryd.se . Bestilte varene for en uke siden, og gjett hva som dumpet ned i postkassen min allerede i dag! Bestilte meg ridebukse i helskinn til 290 SEK,den er prøvd på og ridd i allerede og den virker kjempebra på kvalitet. Kjøpte meg også termoridebukse til 199 SEK, ridehansker (ikke bomull) til 14,50 SEK og en del småting. Også en pussekasse til 109 SEk, tilsvarende koster fort 3-400 i Norge. Alt i alt kjempefornøyd!

Hmm.. Heldig du Jeg og ei venninne bestilte derifra i romjula og fikk ikke varene før i forrige uke.

Rart leveringstiden på bestilinger fra samme butikk skulle være så forskjellige.....

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  22:40:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Helle: Jeg ringte for å spørre om leveringstid og de sa at de bruker å samle opp bestillinger fra Norge og sende dem samlet (ikke skjønner jeg logikken her, men). 6 mnd hørtes jo likevel absurd ut da..
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 22/06/2005 :  08:33:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg bestillte fra et sted som heter hestesport-centeret.no den 3.mai.
I dag er det 21 juni, og jeg har enda ikke fått varene!
Har sendt 3 mail, den siste i dag, men de gidder ikke svare..
Har allerede betalt over nett og begynner å bli kjempe fortvilet, hva gjør man med sånt?

Opprinnelig postet av AAndreA

Ta kontakt pr telefon med daglig leder (finner nummer på hjemmesiden tenker jeg). Oppfatter Hestesport-Centeret som seriøse men de er nok litt "glemske/rørete" så her må man desverre følge opp litt selv....
Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2005 :  11:58:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Helle: Jeg ringte for å spørre om leveringstid og de sa at de bruker å samle opp bestillinger fra Norge og sende dem samlet (ikke skjønner jeg logikken her, men). 6 mnd hørtes jo likevel absurd ut da..

Mm.. Ikke sant! Vi sendte maange mailer, ringte o.l. Fikk bare svar tilbake om at det var problemer med tollen hver gang..

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2005 :  12:41:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:Helle: Jeg ringte for å spørre om leveringstid og de sa at de bruker å samle opp bestillinger fra Norge og sende dem samlet (ikke skjønner jeg logikken her, men). 6 mnd hørtes jo likevel absurd ut da..

Mm.. Ikke sant! Vi sendte maange mailer, ringte o.l. Fikk bare svar tilbake om at det var problemer med tollen hver gang..

Da syns jeg det bare blir rarere og rarere jeg da..... :-s

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 22/06/2005 :  13:33:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
må bare spørre, siden jeg ikke har peiling: det gjelder www.borjes-tingsryd.se og det jeg lurer på er om prisene...det er jo veldig billig, men er det den prisen vi betaler? blir det regnet om til norske kroner, eller betaler vi akkurat den summen som står med produktet? og hva koster det å få det tilsendt til norge? må ærlig innrømme at jeg har store problemer med å lese svensk, forstår ikke bæret...

mao: koster det det samme for oss fra norge å bestille derifra som det er for svenskene?

håper noen skjønner hva jeg lurer på?
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 22/06/2005 :  14:24:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Har nå pratet med en dame på Borjes (hadde noen fakturaspørsmål). Hun forteller at de har hatt litt problemer i tollen, men at dette nå er ordnet opp i . Normal leveringstid skal nå være ca 1-2 uker.
De regner ikke om valutaen fra svenske til norske. Dvs at et produkt som i katalogen koster 100 svenske kroner betaler du 100 norske for.
(Dette tjener de nok en del på, men billig for oss likevel)

Frakten for mine varer ble 120,-.

Marthemoor:
Kopi av melding:

Damen sa de hadde hatt store problemer med tollen, men at alle varene nå er sendt ut. Så regner med at du får din nå i løpet av kort tid? Bedre sent enn aldri.. men utroolig surt da

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 22/06/2005 14:45:39 Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 22/06/2005 :  15:25:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg bestilte netopp for 2000 kr sammen med en venninne, surt hvis jeg måtte ha venta i månedsvis=) godt de har ordna opp....og kjempebra at det er såpass billig der...er det forresten noen her som er noenlunde stødige i svensk? det sto en beskrivelse på buksene jeg ikke skjønte bæret av, men bestilte likevel...

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.