hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest på deling.. ??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hest på deling.. ??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

carambee

Skrevet - 30/04/2006 :  17:49:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Har også sett eksempler på deling av hest. Det som ofte skjer er at den ene personen knytter best kontakt med hesten, mens den andre bare har den.
Det jeg mener at det kan bli vanskelig å finne en hest som begge er helt fornøyd med. Hvis en blir veldig betatt av en hest kan hun "presse igjennom" kjøpet av den. Da kan den andre fort gå lei, siden det ikke er helt match med hesten

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  19:16:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Dette er lenge siden, og for å si det sånn er jeg glad for at det ikke ble noe av dette. Jeg og venninen min kranglet faktisk sånn at det endte med at hun sluttet med forhesten sin. Er venner nå da.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 01/05/2006 :  08:07:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Åj, så ikke at tråden starta for et år siden
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  21:08:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe... Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  15:39:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Det var da jeg var ung og dum, kommer ikke til å finne på noe sånt noen gang nei. Fysj, om man er aldri så gode venner kan man krangle, og uten å ha en hest på deling kan det bli ille nok for å si det sånn.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 02/05/2006 :  16:57:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hehe, du har blitt klok på et år du da;)
Ja man lærer så lenge man lever. Og det er ikke alt det går greit å dele med venner. Kan ende opp med å ødelegge vennskapet istedet for å styrke det..

t-gronni

» VIP

Skrevet - 02/05/2006 :  20:45:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe.. må le litt her... men feil kan skje... men viss det er et år siden denne ble skrevet, blir altså du *ina* konfirmert om ikke alt for lenge (i vår)?? gratulerer, å lykke til... :) Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  20:57:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
er det noe som lett kan splitte 2 jenter så er gutter og hest..
jeg ville ikke under noen omstendigheter delt hest med noen..
heller en som eier og den andre kan låne hesten, men stå som eier begge to, dårlig ide spør du meg..

jeg syns ikke det er verd å ødelegge noe så fint som et solid vennskap pga en hest..

om denne tråden er gammel, jaja ;)

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  14:05:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
t-gronni: Litt over en uke igjen nå, blir gøy det.

Jeg hadde jo hest på for med venninen min, begge hestene på utegang og ingen andre enn oss som holdt på der. Til og med det følte jeg at gjorde at vennskapet raknet, vi ble kun oss to og ingen andre. Vi kom litt tett oppi hverandre og da blir det sånn at du begynner å irritere deg over den andre personen. Klaging på hvordan den andre var, hvordan den red. ++

Carambee: Hehe, har vel kanskje det. Eller liker hvertfall å tro det når jeg leser denne tråden ;D

Ble litt OT dette.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.