hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er jeg for stor? (Bilde)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Er jeg for stor? (Bilde)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  13:51:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg synes du er for stor, men du kan jo fortsette å ri den, selvom du kanskje ikke utvikler deg så mye som rytter? Ihvertfall hvis hesten tåler det?

Andre ting du kan gjøre med den er å kjøre den inn(som nevnt over her), tømmekjøre, longere, horsemanship, leieturer+++ Masse man kan gjøre med en hest som egentlig er for liten:)
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  14:27:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Er enig med de andre her, du er nok en tanke for lang... Men jeg synes det har kommet mange gode forslag til andre ting du kan gjøre! =)
Men jeg tviler på at hesten tar noen sakde av å ha deg på ryggen.
Helt ærlig, hadde du ridd hesten fks. 5-6 dager i uka hadde nok det vært annerledes.
Men jeg har ingeting jeg skulle sagt, bena mine rekker under magen på Islandshesten min ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

*Isabel=)*

Skrevet - 20/06/2005 :  22:25:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
ALLE SAMMEN: Tusen takk for alle innleggene :) Jeg kommer nok til å fortsette med henne, fordi vi begge trives med hverandre. Føler liksom at vi har en god kontakt, og det synes mange andre. Grunnen til jeg synes det, er at hun steiler og tuller med de andre som rir henne, og hun har aldri steila med meg, og vi som ikke kjente hverandre i begynnelsen! OG ja, jeg føler meg helt vell oppå henne, og jeg har hørt at jeg rir henne godt fra mange, og jeg suns selv jeg gjør det(ikke sånn skryte ment, assa) ... Jeg rir en pinto, en blandingshest på 1.38 ca, en islandshest som jeg innri selv, og en litt gærn nordlandshest, og ismått en litt treg annen nordlandshest. Så jeg rir mange andre hester, så jeg får kanskje ikke så mye av å ri shettisen, men som dere ser rir jeg mange hester ofte! :) Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2005 :  16:04:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Syntes du så litt stor ut på den..
Men det spørs litt om rytteren kan ri også da..
Rir selv en shettis på 93cm og er 1.52 høy og veier 42kg.
Han er hingst og kraftig! Syntes selv på denne at jeg er litt "stor"
Så jeg får ikke ridd han ordntlig som med en større ponni.

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.