hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sal til hest som er BREI over ryggen!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sal til hest som er BREI over ryggen!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2005 :  10:46:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Noen gode merker å anbefale til en hest som er brei over ryggen?
Dette er en blanding av araber og islandshest.

Opplys prisklass og forhandler/butikk på nettet er dere snille!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

jalla

Skrevet - 12/06/2005 :  13:16:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke om priser og sånt, men gå inn på www.skoies.no, de har, eller kan bestille, saler til hester med bred manke og rygg.

Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2005 :  15:14:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
På stall Frisk har de Sommer Saler. De finnes i opp til bomvidde 36. Det som er litt dumt her er at de ikke har allroundsal bare sprang pg dressursaler. Kan anbefale Sommer meteor salene. De er behagelige å ri i, 10 års garanti på bommen og ikke så dyre Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  18:31:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det er jo litt dumt, fordi jeg skal ha allround sal! Dessuten er jeg på jakt etter en rimelig sal også :/ helst ikke så dyr! Gjerne en med et litt dypt sete!

Var innom skoies å så, men

Er det ingen som kan anbefale en god sal med vid bom for en hest med bred rygg? Om det er et populært merke eller et merke som er "in" bryr meg ikke! Så lenge den er god for både hest og rytter, og under 5000,- i pris!

Trenger virkelig hjelp til dette, så håper noen kan hjelpe!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  19:27:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Hei!

Hva med Griffin hafling sal? De er jo laget for brei rygg, og er vel ikke så dyre heller. Og jeg så i et annet innlegg at du ikke helt kommer på å pusse lær, og siden denne salen er i syntet er vel det bra? :P
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  21:10:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kan anbefale JC onyx haflinger/fjording fra Skoies, men den koster 5900,- .
Synes salen er utrolig god å ri i, men så har jeg ei rompe som passe i alle saler ;)
Og den ligger utrolig godt på hester med bred, kort rygg og lav,bred manke..

Therese
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  21:20:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
takk takk ;) leste et eller annet sted til her på forumet at den på skoies var å anbefale! Så kanskje ikke så dum den nei!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  23:26:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
En ting til, hvis du ringer eller skriver en mail til Edmund skoie så kan han fikse deg JC saler (vet ikke med de andre merkene de selger) med videre bom enn det som står oppført på nettsiden! Kjempehyggelig :)

Min JC haflinger/fjording er spesial lagd til meg og er videre i bommen enn den jeg egentlig skulle ha. Fikk bredere fordi jeg sa at jeg måtte ha den videste, trodde det var den jeg hadde bestilt, men fikk en som var enda videre! Også var den faktisk litt penere enn orginalmodellen ;) Ei venninne av meg ble litt sur siden hun fikk en sal som ikke var like pen (i følge henne) kun noen uker før.. :P + at min var videre !

Therese
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  12:49:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Eikdokka: Dersom jeg hadde sendt han mål av hesten o.l, kan han tilpasse en sal til meg da tror du?

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 10/07/2005 :  14:03:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kan anbefale Trainers-salene. Hesten min har bred rygg, men Trainers-salen med vid bom ligger bra på henne. Syns dessuten de er kjempegode å ri med - har både sprang og dressursalen nå. :) Prisen er ikke så verst heller, nye koster de ca 7000-8000 kr.

Edit for å legge til at både caprilli, min hestebutikk og skoies ihvertfall selger dem. Dessuten tror jeg det går an å bestille gjennom Felleskjøpet, og en litt billigere variant er jo å kjøpe brukt.. :)

Redigert av - lienka den 10/07/2005 14:07:12 Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  14:37:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
A,S,G&A: Det er bare å ringe til Skoies! De er utrolig hyggelig! De ringte til meg for å gi beskjed om at de ikke hadde salen inne akkurat da. Også ringte de når de skulle brodere varer til meg :)
Tror nok de kan tilpasse en sal hvis du ønsker det.

Therese
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  16:44:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det høres jo bra ut! :)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 10/07/2005 :  23:44:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Ang Trainers... min fjording har óg bred rygg, og Trainers er latterlig lite vide synes jeg. Har prøvd en allround mot dressur i den videste bommen de har, og den var ikke i nærheten av å passe en gang....
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

viblaa

Skrevet - 13/07/2005 :  12:32:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideviblaa  Svar med kopi av melding
Ser at du vil ha alround sal, men gjev dette tipset likevel: dressursalar sit ofte betre på hestar med brei rygg og liten manke... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.