hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eksamensresultater
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Eksamensresultater
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 08/06/2005 :  14:57:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Kanskje ikke alle vil legge ut resultatene fra eksamen på nett, men jeg lager denne tråden allikevel.

Hva kom du opp i, hvordan synes du det selv gikk og hvilken karakter fikk du?

Jeg kom ikke opp i skriftlig, men har obligatorsk tverrfaglig eksamen. Oppgaven var stor, men jeg syntes det gikk veldig bra. Jeg fikk (som vanlig) ansvaret for økonomien fordi ingen andre på gruppen skjønte noe av dette. Greit nok det, men jeg er redd lærer og sensor tror jeg ikke kan noe annet en økonomi siden det alltid er jeg som har dette. Hehe Selve PowerPoint fremvisningen gikk knirkefritt for alle på gruppen, men det var under spørrerunden rundt bordet at ting ble verre. Jeg fikk heldigvis enkle spørsmål som Hva er en profil?, hvilke tall (i resultatregnskapet) viser at dette er en solid bedrift?, Hvilke behov i Maslows behovspyramide tar dere sikte på å dekke og på hvilken måte? osv. Var første gruppe ut så jeg håper vi satte en god standard . Kom da iallefall ut av eksamenslokalet med en femmer i tverrfaglig, så jeg er mer enn fornøyd.

Muntlig eksamen får vi beskjed om i morgen.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 08/06/2005 14:58:29

LivogZara

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  12:01:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
kom opp i naturforvaltning og greide å få en 4...helt ok men =)
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  12:21:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Har ikke fått noen resultater ennå jeg... Kommer først om 2-3 uker. Kan ikke si jeg gleder meg, men...:/
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  15:02:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Får et resultat den 17., et den 19., og siste eksamen er den 15., så jeg er ikke sikker på når det resultatet kommer. Jeg vil helst ikke ha dem i det heletatt, brennsikker på at jeg styrker i alt. :-( Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  15:30:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg fekk første resultat frå eksamen i dag. Gjekk ikkje så bra. Faget var innføring i programmering. I "real life" kan man jo sitte å programmere på dataen og ser om ting man gjere er galt eller ikkje, men så skal man altså på eksamen sitte og skrive dataprogram med penn og papir. Det blei mi felle fordi faget ikkje sitter godt nok endå.

Fekk altså D på bokstavskalaen. Nest siste ståkarakter. Kjem nok til å ta den opp igjen seinare. Har berre ein D av 17 karakterar og no fekk eg altså min andre D. Sukk.

Venter på to karakterer til. Det eine faget gjekk svært dårleg, men det andre gjekk heldigvis veldig bra så er spent på den karakteren.

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  23:50:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Lucinda:

Jeg har også innføring i programmering. Delphi dere bruker? Hadde tentamen i det før jul og fikk 6. Hadde mappevurdering i år og da fikk jeg 5. Er veldig fornøyd med det, men det er et vanskelig fag og jeg er glad vi har ¨basis¨.

Redigert for å få med at jeg ikke kom opp i muntlig, så da er det sommerferie for meg

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 09/06/2005 23:51:37 Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  23:57:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lucinda:

Jeg har også innføring i programmering. Delphi dere bruker? Hadde tentamen i det før jul og fikk 6. Hadde mappevurdering i år og da fikk jeg 5. Er veldig fornøyd med det, men det er et vanskelig fag og jeg er glad vi har ¨basis¨.

Redigert for å få med at jeg ikke kom opp i muntlig, så da er det sommerferie for meg

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Programmeringsspråket var C++, og eg har brukt Borland C++ Builder til å programmere i.

Skulen har no skifta programmeringsspråk til Java.

Eg skal også ta objektorientert programmering, det blir også i C++ siden eg var oppmeldt i det før skulen bytta språk.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/06/2005 :  00:08:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg hadde oo-programmering i Java i fjor, og gjett om jeg aldri skal ta i det mer. Gjelder for øvrig fag som systemutvikling og digital representasjon også. Eller egentlig hele informatikkhelvete. Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 10/06/2005 :  00:14:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Hadde systemutvikling 1 i haust eg, den gjekk veldig bra fekk B. Skal ha systemutvikling 2 no til hausten. Engelsk lærebok skrekk og gru. Kvir meg til det.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/06/2005 :  01:18:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
UiO er litt mer.. "oppi" det enn andre steder; andre universiteter og høyskoler vil kun ha en rapport. UiO skal ha et fult utviklet system også. Uugh. Jeg som stod for utviklingen av det da, og ALDRI mer. Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 11/06/2005 :  11:49:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke fått eksamens resultatene enda, får dem neste uke. Er sykepleierstudent, ferdig med 2. året.

Har hatt to store eksamener, i Sykepleie 2 og Naturvitenskap 2. (Sykdomslære, farmakologi og psykiatri).

Sykepleie eksamenen følte jeg gikk veldig bra... skrev 18 sider...var 5-timers skriftlig eksamen.. Nat.Vit-en var verre... var en kjempe vanskelig eksamen, så er litt spent på den..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 13/06/2005 :  17:26:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk vite resultatet på den første eksamenen idag, i natviten. Det var den jeg følte det gikk så dårlig på.

Fikk C. Så er fornøyd med det! Det var så vanskelige oppgaver, så det var en stor lettelse.. Får vite den neste den 23/6-er spent!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  12:01:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Fikk resultat på eksamenen eg hadde i Økonomiledelse (Bed.øk V). Syntest det gjekk svært dårleg på eksamen og var redd eg kom til å stryke, men det gjekk vist litt betre enn eg trudde. Fekk C på den så er fornøyd foreløpig sjølv om eg egentleg aldri er fornøyd med karakterer under B.

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  16:41:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hadde muntlig eksamen i historie idag, fikk 6, så kan ikke være annet en fornøyd med det :)

Det var siste eksamenen min og derfor også slutten på 12års skolegang :) SÅ får vi se hvor jeg ender opp til slutt :P

Skriftlige eksamensresultater får jeg vite om en ukes tid.

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  17:42:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Gratulerer med 6'ern MissEva! Det er bra gjort!
Uff, jeg har også kommet opp i historie, sitter og leser nå. Er kjedelig, og er ikke motivert :\ Gleder meg til fredag hvor jeg kan si det samme!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  18:41:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

<klipp>

Det var siste eksamenen min og derfor også slutten på 12års skolegang :) SÅ får vi se hvor jeg ender opp til slutt :P

<klipp>

Opprinnelig postet av MissEva

Kommer vel ann på hva du gjør, men gjør det det samme som meg kan du "trøste" deg med at du er litt over halvveis, og at de 12 første årene av skolegangen i stor grad bare var tull og tøys, og mye du ikke trenger videre i livet Karakterene er bare å legge på hylla, for vgsresultatene brukes til lite mer enn å søke seg videre inn på skole..

Ok.. Noe erfaring i enkelte fag er jo fint å ha med seg fra vgs. Og endel av alternativene for høyere utdannelse krever jo litt resultater fra vgs også.

Oppmuntrende

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.