hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eksamensresultater
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Eksamensresultater
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

helene2

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  18:50:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehelene2  Svar med kopi av melding
Kom opp i Samfunnskunnskap muntlig (VK1) og fikk 5 :) veldig fornøyd :)
*helene* Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  19:47:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kom opp i 2BI (biologi) muntlig og fikk en 5 der! Det hadde jeg aldri trodd, og er kjempefornøyd. Kom også opp i Hest og Naturforvaltning, med oppgaven 'Opplevelse med hest'. Fikk bare 4 der, ikke fullt så fornøyd. Det er første gang jeg har fått dårligere enn 5 på muntlig, så jeg hadde liksom tenkt meg å fortsette trenden iallefall ut året

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  20:03:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Skal opp i teknikk/jordbruk i morgen. kommer til gå rett til helvete (unnskyld språket). Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  22:51:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Ragnhild: JA, det er så kjedelig å lese til historie!! :P Men lykke til da!

Og lykke til til dere andre som ikke har vært oppe ennå. Jeg er så glad jeg er ferdig, var så utrolig lei av skole.

Spoff: ja, jeg vet, det er så meningsløst atte. Men nå er jeg endelig ferdig med det verste. Var ihvertfall "lur nok" til å ikke ta noen realfag, da hadde det vært noen skikkelig helvetesår, og hadde aldri fått bruk for det.

Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 15/06/2005 :  23:31:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er også glad jeg er ferdig! Hadde årets siste eksamen (religion) i dag, og ser frem til ett år på folkehøyskole uten en eneste eksamen :) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 17/06/2005 :  14:35:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Det blei 6'er på meg og gitt =D
*woho* Jeg er FERDIG med videregående! Deilig følelese asså :)
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 17/06/2005 :  16:45:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Fikk 4 på eksamen i går:D. Læreren mn sa han trodde alri det skulle skje for jeg kan ikke noe i teknikk og sliter i jordbruk, og ikke fikk jeg lest heller. Men 4 ble det:D. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/06/2005 :  17:08:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
<klipp>

Spoff: ja, jeg vet, det er så meningsløst atte. Men nå er jeg endelig ferdig med det verste. Var ihvertfall "lur nok" til å ikke ta noen realfag, da hadde det vært noen skikkelig helvetesår, og hadde aldri fått bruk for det.

Opprinnelig postet av MissEva

*hihi* Høres ut som du er stikk motsatt av meg. Jeg valgte full pott med realfag, nettopp for å slippe mer språk en engelsk GK og B-språk tom VKI. Og lurt var det for min del, selv om jeg skulle ønske jeg var bedre i engelsk. Men der og da var det uaktuelt.

--

Alle har jo så gode karakterer her jo.. Sikkert fordi de som ikke har det ikke har turd å si det. Jeg kan fortelle at jeg ikke hadde bare "krem karakterer", så føler kanskje ikke alle seg så utrolig nedvergende. De fleste får liksom ikke 6 på eksamen. Ikke 5 heller..

Karakterer betyr så innmari mye mindre enn dere tror. "Problemet" er at du skjønner det først etterpå..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 17/06/2005 :  18:56:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Men fy søren så deilig det er å få en god karakter da! :) Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 17/06/2005 :  20:41:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Off, hadde jeg valgt realfag hadde det nok blitt flertall av 2ere og 3ere :P Men engelsk og diverse "lette" fag kan jeg alltids ro meg til en 4 eller 5.

Hehe, spoff, nå høres du ut som historie læreren min. Han sier hele tiden at karakterer betyr ingenting og vi har ikke hatt en eneste prøve i historie, men prioritert det å faktisk lære noe istedet. Det funket jo da :P Syntes han har rett innstilling, her er desverre alle så opptatte å få gode karakterer å bli leger og advokater og psykologer :P

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 17/06/2005 :  20:57:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Woho, jeg fikk D i rettsinformatikk, og er strålende fornøyd med det :-D Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 18/06/2005 :  02:02:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hatt skriftlig eksamen i norsk, både bokmål og nynorsk, og i 3BI. Svaret på dem kommer rundt 1.juli. Spent på de ja...
Hadde 2SK muntlig, og det gikk sånn midt på treet:)

Jeg har vært så -utrolig- skolelei dette året, gikk allmenfagligpåbygging, ikke akkurat et interessant år for å si det sånt!! Så karakterene har vært så som så. Jeg har ikke anstrengt meg i det hele tatt, så jeg er glad for de karakterene jeg får.

Synes det er helt idiotisk med sånt karakterpress med tanke på videre utdanning. Karakterene er ikke så viktig i ettertid, bare akkurat når opptakene gjøres... Synes jo egentlig at de som skal bli doktor eller veterinær må ha gode karakterer og kunnskap. Men kan hende en person med lave karakterer hadde blitt en like god doktor eller veterinær som de med gode... Jaja! Nå har jeg allefall generell studiekompetanse:)
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  10:27:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
I dag fekk eg siste karakter. Det var i faget Offentleg økonomi. Der fekk eg B så det er eg veldig fornøyd med. Alt i alt fekk eg i vår ein B, ein C og ein D. Ikkje heilt topp, men greit nok. Det kan jo ikkje gå like bra alltid.

Til no har eg bestått 20 fag på høgskulenivå, dette etter att eg fekk barn og eg har også fått ein unge til midt i studiane + eit samlivsbrudd med alle følger det tar med seg. Har til no bestått 105 studiepoeng. Dvs 1 og 3/4 år på høgskule. Så må vel egentleg være fornøyd. Har endå ikkje opplevd å stryke til noko eksamen. Faktisk først dette skuleåret eg har fått C-er og D-er. Frå før har eg berre A-er, masse B-er og ein del 2 og 2,5 på den skalaen der 1 er toppkarakter.

Som spoff nemnte så har vel karakterane ikkje så vanvittig stor betydning. Det stemmer nok sikkert, for det er mange som seier. Men eg liker nå ikkje å få dårlege karakterer uansett eg då. Da er eg ikkje fornøyd med meg sjølv for da har eg ikkje gjort ting godt nok. Ja, ja.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  11:15:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Lucinda: På universitetsnivå tilsvarer 2,5 C, så da har du nok fått det før, sånn "egentlig" :-) Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 23/06/2005 :  13:30:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk min siste eksamens resultat i går, i Sykepleie 2. Fikk B på den. Fornøyd med det! Har hatt to eksamener i vår, med resultatene C og B. Alt i alt, fornøyd...
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.