hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ka ska eg gjer når høvene til hesten sprekke?HJELP
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Ka ska eg gjer når høvene til hesten sprekke?HJELP
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

zandah

» VIP

Skrevet - 16/06/2005 :  14:13:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heija Charman Chess
Tusen takk for mange gode råd sette veldig pris på dei eg ska sjå om eg ikkje kunne lagt til eit bilde av hoven slik at folk ser problemet litt bedre sjølv Spekko går oppover hoveggen, og lika opp til kronå
Gå til toppen av siden

zandah

» VIP

Skrevet - 16/06/2005 :  14:15:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heija Charman Chess
Tusen takk for mange gode råd sette veldig pris på dei eg ska sjå om eg ikkje kunne lagt til eit bilde av hoven slik at folk ser problemet litt bedre sjølv Spekko går oppover hoveggen, og lika opp til kronå
Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 16/06/2005 :  16:08:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke sakt at hesten "dør" av gjørme. Men at det ikke er positivt for høvene. Som jeg har sakt "ørten" ganger nå, er jeg ganske sikker på at denne sprekken kommer av mekaniske krefter som virker på hoven. Dersom den skal gro ut, må det gjøres noe anderledes. Du sier jo selv at den har vært der i flere år. Så hvorfor fortsette med noe som tydelig ikke virker? Det kan være at tåa er for lang eller en annen ubalanse. Kansje er hoven høyere på den ene siden enn den andre f. eks. Det kan være ganske små ubalanser men de må uansett gjøres noe med får å få sprekken til å gro ut.

Som sakt virker det som du er fra haugalandet eller der om kring. Så jeg kan sette deg i kontakt med folk som kan hjelpe, dersom du ønsker det.
Gå til toppen av siden

zandah

» VIP

Skrevet - 06/07/2005 :  02:13:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
halloy``s Folks!!
Ville berre sei sånn generelt at når dåke gjir råd om nåke VER VENLIGE Å SEI KOR DET GÅR ANN Å FÅ TAK I PRODUKTE/PERSONEN SOM SKAL HJELPA!! For det er ikkje alle som har så masse peiling om kor ein får tak i desse tinga. TAKK
Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  09:44:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Skal jeg tolke det slik at du vil at jeg skal sette deg i kontakt med folk som kan hjelpe? I såfall send meg en mail på hilde.narheim@chello.no . Jeg har ikke lyst til å legge ut telefonnr. til folk her, uten at de har samtykket til det. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.