hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Når?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  18:42:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei! Når slipper dere hestene deres på beite i år?

Jeg slapp mine den 27.mai!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  19:08:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Jeg utvida gjerdet til mer enn det opptråkka vinter-området 3.april. De ble fôra i tillegg så lenge de ville ha, men de siste 3-4 ukene har de funnet nok gress, og vil ikke lenger ha noe høy i tillegg. Så lenge det ikke ligger i en bøtte og heter pellets, gulrøtter eller epler da
Beiteslipp er noe av det beste med å ha hester! Herlig å se hvor ekstatisk lykkelige de blir

Redigert av - Asbjørg den 30/05/2005 19:08:54 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  19:24:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Begynte å la hestene gå på gress "uten klær" i mars/april (ikke at det var så mye gress da akkurat) og nå i det siste prøver jeg å ha de ute på gresset så lenge som mulig på dagene. Vanligvis hadde jeg kjørt Fabian ut på "landet" for å stå på beite hele døgnet 15. juni, men han skal selges nå, så vet ikke hvordan det blir med det.

Enig meg Asbjørn; beiteslipp er kjempeherlig :) Man ser på hestene at de vet at nå er det sommer, hurra!

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  21:15:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Herlig å ha fått hestene ut på beite ja. Slipper både fòringer og møkking ;)
Therese
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  22:38:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Mine slippes på sommerbeite når jeg henter dem hjem fra Trondheim, blir nok ikke før i midten av juni.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  23:12:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Slapp mine hester på beite den 30. april eg. Men i dag måtte eg altså hente ned åringshoppa mi fordi ho er stygt skada dessverre. Men ho skal opp igjen om alt går bra med henne.

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 31/05/2005 :  07:41:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror at hoppa jeg passer ble sluppet ut på beitet i midten eller slutten av april.
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  07:49:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Slapp våre hester ut 15.mai. Ja det er noe av det herligste med hele sommeren, det og få slippe hestene ut. Se hvordan de freser rundt som galne, hopper og spretter. Og ikke minst når en kan sitte og høre på gresstyggingen, nydeligt!

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  12:49:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Jeg bor oppe i det kalde nord*brr*.. Så jeg går nå å vurderer fra dag til dag om hesten min skal stå ute på natta.. Ene dagen er det varmt og godt,og i neste øyeblikk hagler det.. Men han står nå i en fjøs hvor 5 vinduer mangler,så han er vant med natt temperaturen.. Satser på at det blir i slutten av uka,evnt. med dekken på om natten.. Min hest er ute 12-14 timer om dagen i vinterhalvåret,og går nå å beirer der han skal stå i sommer.. så det er ikke den stoore gleden når han kommer ut,bare springer rundt å viser seg for naboene:P
Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

*heidi*

Skrevet - 31/05/2005 :  18:26:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi skulle egentilig slippe den 29 mai, men siden det regna så mye ville beitene bli så gjørmete så vi skal vente en uke eller to;) Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  20:52:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
1. mai fikk hun ut på beite hele døgnet.

Ja, vi elsker det frodige Vestlandet.

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 01/06/2005 16:38:02 Gå til toppen av siden

helert

Skrevet - 01/06/2005 :  16:04:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
12mai fikk mi gå ute med alle sine gamle og nye venner.... Gå til toppen av siden

Martine:o)

Skrevet - 02/06/2005 :  14:32:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åpnet det store beite med masse gress forrige helg.28.mai. Hestene storkoser seg :) Men desverre så har det blitt litt "makt-kamp" mellom de men tror nok det ordner seg nå:) Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 06/06/2005 :  09:34:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flere av hestene på stallen er sluppet på beitet; de gikk ut i pinsen. Mens Lyngen og Co kjører vi på beitet rundt 16-17 juni. Har funnet nytt beite til de i år, så det skal bli spennede å se hvordan de trives der (litt mer terreng og litt større beite enn det de har stått på de siste årene. Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2005 :  16:11:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Hoppene (pluss eine hingsten og valakken) ble sluppet i slutten av mai, men "gutta biys" fikk ikke komme på sommerbeite sør 2 juni, pga dårlig tid til å sette opp strømgjerde...

Men får ta med at de har gått på full utegang siden April =)

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2005 :  15:08:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
jeg husker ikke eksakt datoen, meg jeg slapp dem på beitet i midten av Mai.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.