hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stryksokker...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 stryksokker...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  18:18:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Må si at jeg likte de nye av Hampa meget godt og vil vurdere sterkt og prøve disse.

Jo Formosissima, jeg kan godt tenke meg og prøve noen dyrere stryksokker, er bare greit og høre hva slags type dere liker og er fornøyd med :o)
Så kjipt og kjøpe dyrere stryksokker og risikere og få samme problemet..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  19:30:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Jeg har både BR og Eskadron ponni belegg. Er kjempefornøyd med begge to jeg!:) BR er litt mer "bevegelige" altså ikke så harde men liker dem egentlig like godt. Føler at BR sine er større en Eskadrin jeg da, men det er jeg ikke sikker på om stemmer:)
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  21:05:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hvordan større mener du? Selve stryksokken eller rundt foten? Min hest er araber og har ganske smale bein ser du.
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  22:24:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Var innom PG.Løwenborg side sider www.lowenborg.no. Der hadde de masse forskjellige senebeskyttere og stryksokker. Det så ut som de hadde mellomstørrelse på flere av produktene (normal/cob). Sikkert et dumt spørsmål, men hva er egentlig forskjellen på senebeskyttere og stryksokker? Skjønner at stryksokker skal hindre hesten å slå seg og senebeskyttere - ja beskytte senene. Men hva om hesten har behov for begge? Kan man da bruke bare en av delene?
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  22:40:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Det går ann å få 'stryksokksenebeskyttere' til bakbein. . Hvis hesten har behov for begge deler så er jo dette en mulighet
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  23:02:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Senebeskyttere fungerer fosåvidt som både stryksokk og senebeskytter; så jeg bruker heller senebeskyttelser på frambeina enn stryksokker; så slår jeg to fluer i en smekk.
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 27/05/2005 :  08:27:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har tidligere hørt at om en bruker senebeskyttere så vil senene etterhvert tåle mindre? At de på et vis blir svakere, har noen andre hørt dette?
( Aner ikke om det kan stemme, men syntes selv det høres litt rart ut..)

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  21:39:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hvor kjøpte du de hampa i cob? Sliter med å finne senebeskyttere i cob =(
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

kris10na

Skrevet - 13/05/2006 :  12:26:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
HVORFOR BRUKE STRYKESOKKER I DET HELE TATT????????????????????????????????????????? Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  12:53:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Eeehhh, kanskje en trenger det om hesten stryker seg og får sår???

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  22:55:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ellers savner jeg størrelse cob i stryksokkker/senebeskyttere!
Opprinnelig postet av Eva V

Jeg også!! Full er for stort, og ponni er jeg red blir i minste laget for Tassen. Har ett par beinbeskyttere i str M, som jeg kjøpte brukt!

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  08:03:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hööks har noen gode beinbeskyttere i lær som også er i cob :o) Har problemer med og legge ut bilder fra Hööks ettersom de har samme adr. på alle sider...
Men de har dem i brunt og i svart, kjempegode :o)

lucky june

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  08:21:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
sånne?

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  08:26:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Er bare det at de i lær blir alt får dyre=(

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  09:31:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
sånne?

Opprinnelig postet av lucky june

Ja, de var det jeg mente

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.