hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stryksokker...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 stryksokker...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  19:23:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har i lengre tid slitt med og få stryksokkene til og ligge stille på hesten min sine bein. Til slutt fant jeg ut at slike sauaskinnspader kanskje kunne være en idè og ha under? Som sagt så gjordt, det ble bestilt hjem og i dag kom de endelig
Men såklart skulle ikke det være så bra som jeg trodde
Etter treningen i dag hadde de falt av, og den så måtte ut med bilen for og lete etter dem var meg!!
Så det var jo totalt fiasko...
Det hører med til historien at jeg hadde festet dem godt fast til bena før turen også..

Så jeg lurer på da, hva slags stryksokker har dere gode erfaringer med? De jeg har er Equi-Guard sine fra Høøks. De gikk der fort hull i sømmen og som regel har vi en meget "pen" samling av steiner oppi dem etter hver tur
Når jeg nå blir nødt til og kjøpe nye hadde det vært greit og høre hva slags type dere liker best?

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 25/05/2005 :  20:58:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig glad i eskadron sine. De sitter godt på ponnien min, men det er vel forskjellig fra hest til hest?

Har du feil størrelse..? Siden de ikke sitter så bra..?
Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  21:22:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Jeg liker Equi.Guard (har sånne lyseblå pony senebeskytere)
Liker også Eskadron godt..

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  21:36:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har størrelse full, ponni ble for lite.
De ser ut som om de sitter bra, men så sklir de "flappene" som ligger på innsiden av stryksokkene ned. Og da er det gjordt, da vrir de seg med en gang.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  22:38:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg er også fan av eskadron sine. Kjøpte mine hos horze i sommer for 439 kr(bare forbensbelegg), men er ikke sikker på om de fortsatt selger de...De er lyseblå, str ponni, liker passformen ganske godt;p Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  22:54:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har dere noen erfaringer med stryksokkene til Eskadron? Og hvordan ser de ut?( De jeg har er der kraftig borrelås med en slik beskyttelsesflapp under. )
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  23:37:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Stryksokker fra Eskadron er vel så og si like de fra Equi-Guard, er de ikke? Jeg har bakbeinsstrykksokker og senebeskyttere fra både Hampa, Equi-guard og Eksadron, og det er bare merket og fargene som er forskjellig.

Ellers savner jeg størrelse cob i stryksokkker/senebeskyttere! Full blir for stort og ponni for lite for typiske "str cob" hester som sportsponnier og arabere.

Redigert av - Eva V den 25/05/2005 23:38:13 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  23:50:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja enig med deg MissEva, det hadde vært greit og kunne kjøpe cob str. i beinbeskyttere. Kan jo være at de er for store enkelt og greit :)
Har tenkt litt på de gode gamle stryksokkene i lær med gummi inni og reimer. Men har ikke sett slike på mange år.. Jaja, er ikke sikkert de hadde vært så mye bedre heller da..

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  12:44:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har eskadron både senebeskyttere og stryksokker og jeg er veldig fornøyd med passform og kvalitet. I tillegg har jeg BR stryksokker og de er verdens beste! Disse har jeg hatt i åtte år. 6 år på min forrige hest og 2 år på han jeg har nå. De sitter kjempe godt og kvaliteten er herlig!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  13:38:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har du noen link til hvor jeg kan se hvordan BR stryksokkene ser ut? Eller kan du evnt.fortelle hvordan de ser ut?
(De jeg trenger må kunne sitte bra på smale araberbein).

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 26/05/2005 :  15:00:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det slike du mener sklir? (lignende)

http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H

Eller slike..? (lignende)

http://rideudstyrslageret.dk/product.asp?product=1168&page=1

Mener da modellen.. fasongen på de..
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  15:41:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Den øverste linken viser ikke til en modell stryksokker, bare til en forside :)
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  15:51:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hva med å prøve de litt dyrere versjonene med ordentlige reimer? Kan jo være de sitter litt bedre. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  15:55:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke så flink til dette med og få lagt ut bilder og slike ting, ellers kunne jeg ha lagt ut bilde/link fra Høøks av Equi-Guadr stryksokkene. Men de er av den lave typen, ganske lik Eskadron sine lave.

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  17:32:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding

Her har du BR stryksokker:

Kom til å tenke på de nye Hampa beskytterene? Stryksokkene deres er jo konstruert annerledes, så disse glir jo ikke ned og snurrer seg rundt som de vanlige?

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  17:37:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg har de gamle hampa-senebeskytterene, i cob til og med! Ponnien er ekspert på å ødelegge bentøy og de varer som regel ikke mer en et halvt år, men de har holdt seg bra i 3år. Og de aldri aldri sklidd noe som helst.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.86 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.