hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Utstoppet shetlandsponniføll!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Utstoppet shetlandsponniføll!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  18:30:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Stavanger museum har fjordinghingsten Veslegråen utstoppet i samlingen sin, syntes ikke er det så pent, mer ekkelt egentlig. Hesten er vel hundre år gammel og den ser heller slitt ut. Ville heller hatt en gravstein og et fine bilde som minne, enn selve hesten. Man stopper ikke ut mennesker man er glad og har dem i stua, akkurat..

Redigert av - Eva V den 02/06/2005 18:32:59 Gå til toppen av siden

JohanneH

Skrevet - 02/06/2005 :  19:29:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ville bare opplyse om at annonsen er slettet fra finn fordi jeg og en annensendte en mail og klaget... De diskuterte ikke eller noe, bare sa: Ok. Annonsen er slettet. Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  21:36:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Fikk de solgt føllet eller? Noen som vet det? Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  09:57:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva er vitsen med det egentlig? Sender dere mail å klager på enhver rev, rype, mår, røyskatt osv. som annonseres til salgt også, eller?
How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  11:58:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
beat: Jeg tror kanskje det har noe med valget av sted å annonsere den på. De annonserte ikke på "utstoppinger til salgs" eller "bruksting/pynteting" eller lignende, men de annonserte på dyr -> hester. :-) Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  14:01:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Sikker på at det var en utstoppet hest, og ikke en lagd i plastikk (er umulig å bedømme for oss med den bildekvaliteten)? Veit f.eks at Løwenborg har en ganske så naturtro (ihvertfall på litt avstand) hest utenfor butikken deres. Det er jo ikke så ille :)

Ja,hesten var"ekte". Det var vistnok den siste hesten som ble brukt i kullgruvene der nede. Den kom inn i gruven som 3-åring og levde hele sitt liv under bakken i mørket...Grusomt å høre"historien"

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  14:35:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Løwenborg sin hest av plastikk/metall er så lite naturtro at jeg vil påstå at man virkelig må ha det vanskelig med å overbevise seg selv om at den ser ekte ut ;-) Derimot vedder jeg lønnen min på at dette var ekte og ikke av plastikk. Plastikk skaper gjerne et skinn, og man kan ikke lage pels av plastikk. Gå til toppen av siden

JohanneH

Skrevet - 03/06/2005 :  17:35:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Beat: Stemmer slik Formosissima skrev det. Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 05/06/2005 :  15:29:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo, okei. Jeg har sett annonsen, men bet meg ikke merke i at den lå til salgs under hester. Der er jo litt mer forståelig at man reagerer litt hvis man ser etter hest til salgs og får opp en utstoppet....
Jeg er forresten enig at Løwenborgs hest ser ut som en plast hest, og intet annet....

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.