hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - RL Training Hodelag ?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 RL Training Hodelag ?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  21:09:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Noen her som har erfaring med dette hodelaget? -> http://minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?kat=30&pid=6045
Altså Red Line Training Hodelag m. gummitøyler!

~*MaRtHe*~

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  21:12:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg har det hodelaget! :) Er veldig fornøyd..
Kjøpte det mest fordi det var klips på tøyler og bitt, og synes det er veldig greit..

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2005 :  09:56:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg har også det hodelaget, og er veldig fornøyd, utrolig kjekt med klips, gjør det enkelt å bytte bitt:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

finale.analita

Skrevet - 12/06/2005 :  19:22:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åssn er kvaliteten på det hodelaget da?

Har aldri hatt RL hodelag, men vurderer å kjøpe det classic hodelaget...er skikkelig nice. er så vanskelig å forutsi kvalitet ut i fra pris, da det varierer om de er overprisa etc. Hadde et merkeløst hodelag fra hooks for 170 kr som var like mykt som et hodelag jeg ga 1300 for, og ellers vært borti hodelag for 700 som har vært like dritt som 100 kr hodelag. noen anbefalinger på andre merker også eller....

mvh guro amalie
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 12/06/2005 :  21:19:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg synes kvaliteten er bra :) Har et classic hodelag fra RL også, som jeg bruker på 2-åringen min. Har vaska og smørt det et par ganger, og det er mykt og fint - og solid :)
Kjøpte det på tilbud på kjepphesten forresten! Kanskje de har det ennå.. Er jo ikke så langt fra deg Guro :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

finale.analita

Skrevet - 12/06/2005 :  22:03:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen!

hehehe, ja...har nok hatt mine mange turer til kjepphesten, brumby & hestesport-centeret på jarlsberg;) Er så sinnsykt mye nice! Har sett på de RL hodelaga på butikken, men er lissom vanskelig å si åssn de blir etter bruk, selv om de kjennes sånn någenlunde ok helt nye. Er veldig stor forskjell fra de hodelaga jeg har over 1000 (de lyser på lang vei at er myke), men så er de så fine..men gidder ikke hvis de er sånn harde og ekle lissom. hehehe, sett horsemans choice på kjepphesten eller? læret "farger av" og blir flekker med en helt annen farge...helt merkelige crappy greier...så var litt redd for at det skulle være noe sånn....men går ut i fra at de er helt ok da;)
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 12/06/2005 :  22:46:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Godt å høre at det ikke bare er meg som rusler rundt i butikkene i nærheten!

Hmm, har ikke vært borti horsemans Choice.. Høres ikke bra ut!

Jeg er iallefall fornøyd med RL hodelagene. Men det er nok forskjell på de og hodelag til over tusenlappen...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.