hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - rir dere i regnevær?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 rir dere i regnevær?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lucinda:

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  22:57:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Det varierer, men ja rir også i regnvær.

Alt etter dagsform og mengde regn. Lyner g tordner det så dropper eg ridning ute.

Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 20/05/2005 :  23:33:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bor i Bodø og uten tilgang til ridehus i nærheten så da er det bare å kle seg etter været og ut og tren! Får ikke trent travere hvis man bare er "godværs trener" her Følelsen ettre en treningsøkt i skikkelig drit vær er super og samvittigheten- ja den er enda bedre(særlig hvis været er enda verre neste dag og hesten skal ha fri/liten tur)!
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

heste_gal_jente=)

Skrevet - 21/05/2005 :  11:03:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare ri ri ri ri ri i regn!!!
Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 21/05/2005 :  15:53:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp.. Gjør det:)
Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 21/05/2005 :  21:11:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Høres ut som jeg er litt sær på det med riding gitt! ;)
Forrige hoppa mi sparka bakut ustanselig om hu ble våt på krysset. Antar jeg smitter min litt negative holdning til regn over på hestene, siden min nye hest tuller fælt i regnevær :/
En liten skur stanser meg ikke, men når det bøtter ned står jeg over altså..

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 22/05/2005 :  00:02:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Rir som bare det i regn vær jeg ;)
Synes faktisk det er litt koselig, med mindre det er storm,kaldt og regner samtidig!
+ at forholdene på veiene blir bedre som noen nevnte her..

Therese
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 22/05/2005 :  01:40:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Jeg har hest og bor i Bergen - gjett én gang!
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/05/2005 :  15:35:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rir ikke å mye i regnvær jeg! hviss det er bare en skure så går det greit.. men hviss det faller ned som bare de, holder jeg med inne.. tar heller en ekstra fin børsting inne i stallen eller koser extra med henne.. sitter på henne, tøyer, strekker, vasker og koster inne i stallen eller maserer!

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/05/2005 :  13:13:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hesten æ har på for står ut hele døgnet så han bryr sæ itj om d regne. æ hive på mæ litt ekstra klær å ri ivei, men passe på litt pga gjørmete veia. Men d kan hend d bli en litt korter tur en vanlig vis d regne =)

=)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

avur

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  12:56:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideavur  Svar med kopi av melding
Ja.
Man har da bodd på Island, og da er plutselig ikke været i Norge så ille lenger...
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 30/05/2005 :  22:57:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde en SUPER treningstur med Knekten på fredag Var innom både regn,snø og sludd i løpet av ca 1 time men hvem bryr seg når hesten er SÅ treningsvillig og vil bare trene og konkurrere litt mot Sokken som var ilag med oss! Travet og galopperte så gjørma sto alle veier! og ingen av oss var særlig rene og pene, men pyttsann, det finnes nok vann til å spyle gjørma av Vi var litt av et syn hehe men hestene var kjempe fornøyde med å ha fått ut endel energi og samvittigheten er super Gjør det gjerne igjen......
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  22:59:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær ;D Hehe
Rir uansett vær egentlig jeg... ikke når det lyner, men hvis det tordner så rir jeg... hesten min er ikke så redd hun så...
Liker best å ri når det er opphold, men rir selv om det er litt dårlig vær også...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  23:22:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Rir uansett vær egentlig jeg... ikke når det lyner, men hvis det tordner så rir jeg...

Opprinnelig postet av lillings

Trodde torden kom som en naturlig følge av lynet,jeg...
He,he,he...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  00:26:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Lene.: Her hender det ganske ofte at det tordner, men ikke lyner.. Kommer vel ann på hvor nære uværet er det?

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  10:10:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lene.: Her hender det ganske ofte at det tordner, men ikke lyner.. Kommer vel ann på hvor nære uværet er det?

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Jeg trodde ikke det,men selvfølgelig kan det være så langt unna at man gjerne ikke ser lynet...men hører tordenen...

Takker for meg. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.