hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Saltilpassing
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Saltilpassing
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 14/05/2005 :  19:09:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei! Er det noen som vet om hvor jeg finner mer info og hvor det er saltilpassing kurs?

Har nå nemelig planer om å bli saltilpasser!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Horton & Renate

Norway
Innlegg: 2364

Skrevet - 14/05/2005 :  19:22:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uten å være for sikker vil jeg tro Starum kan tilby kurs e.l.
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 14/05/2005 :  20:44:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Uten å være for sikker vil jeg tro Starum kan tilby kurs e.l.

Opprinnelig postet av Renegate



Tittet på www.nhest.no men fant salmaker kurs... Er det det samme?? De fikser vel saler og ikke passer til...

Ble usikker nå får titte igjen!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 14/05/2005 :  20:47:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Stemmer det det er bare kurs man syr og fikser utstyr
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway
Innlegg: 3639

Skrevet - 14/05/2005 :  22:52:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg tror salmakerkurset i stor grad fokuserer på det å lage saler og seletøy. Men vil tippe du også får en innføring i hvordan utstyr skal ligge.

Kjenner ikke til om det finnes kurs eller utdanning som spesialiserer seg på saltilpassing her i Norge, men er ganske sikker på at dette tilbys i England. Kanskje det også finnes noe i nabolandene våre, det vet jeg dessverre ikke.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Anders W. Aune
» VIP

Norway
Innlegg: 88

Skrevet - 14/05/2005 :  22:59:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnders W. Aune  Svar med kopi av melding
Snakk med en saltilpasser da vel.
Kanskje det finnes bøker?

Anders W. Aune Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 14/05/2005 :  23:48:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Snakk med en saltilpasser da vel.
Kanskje det finnes bøker?

Opprinnelig postet av Anders W. Aune



Vet det finnes bøker, men man lærer jo bare til en hvis grad av bøkene.. Må jo ut i praksis også

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.