hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Torshus Folkehøgskole - et bra valg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Torshus Folkehøgskole - et bra valg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Micki

Norway
Innlegg: 55

Skrevet - 15/04/2005 :  22:15:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMicki  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har tenkt meg til folkehøgskole året 2006/2007, altså etter at jeg er ferdig på videregående (går andre året nå).
Da tenker jeg selvfølgelig på folkehøgskoler med hestelinje :)

Da jeg bor i Trøndelag, er Torshus fhs og Fjordane fhs mest aktuelle, Torshus fordi det er så nært, Fjordane fordi jeg har hørt veldig mye bra om skolen, blant annet her på forumet, og fordi det er en av de andre skolene som er nærmest, bortsett fra Torshus.

For tiden heller jeg veldig til Fjordane Folkehøgskule, fordi skolen passer meg på så mange måter, og fordi den har så godt rykte.
Har sett et tidligere emne her med Torshus som tema, men det fikk jo bare 1-2 svar??

Er det virkelig ingen her inne som har gått der, eller kan fortelle noe om Torshus?
Da tenker jeg på miljø, undervisning og stall, hvordan forholdene er for å ta med egen hest osv.

Håper at noen vil svare, for jeg vil gjerne høre mer om andre folkehøgskoler med hest!

Smil til verden, og verden smiler til deg! Lev livet, for livet er hester!

vivian86

» VIP

Innlegg: 25

Skrevet - 16/04/2005 :  18:48:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke gått der selv, men kusina mi har gått der og hadde med hesten. Hun sier det var det beste året i hennes liv:D Gå til toppen av siden

Micki

Norway
Innlegg: 55

Skrevet - 15/05/2005 :  12:38:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMicki  Svar med kopi av melding
Er det virkelig ingen her som kan fortelle noe om Torshus fhs?
Kanskje et tilfeldig fenomen at alle tidligere eller eksisterende Torshus-elever ikke vanker her på Hestemarked? :s

Smil til verden, og verden smiler til deg! Lev livet, for livet er hester! Gå til toppen av siden

caoperia

Innlegg: 42

Skrevet - 19/05/2005 :  11:32:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal begynne på Torshus nå til høsten... Vet ikke så mye skolen, men det jeg har hørt, har vært utelukkende positivt så langt.. =) Folka der oppe virker iallfall greie! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.