hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Salgsstaller
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Gode tips!
 Salgsstaller
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Guro
» VIP

Skrevet - 23/05/2005 :  23:43:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Lykke til
Tipse oss når du har bilder på vipen din da

Krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen Ragnhild!!!

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  06:26:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Takk takk :)
Nei, det er ingen av de som ligger ute på hjemmesiden. Tror de har hatt litt problemer med å oppdatere den i det siste, da de har hatt ekstrem pågang på salg og kjøp av hester, så den her heller for treigt oppdatert, enn for raskt. Men jeg skal nedover dit om to uker, og dere skal ikke se bort i fra at det blir noen bilder da :)
Jeg overtar han i slutten av juni, må snakke litt med stalleier der jeg skal ha hesten om når det passer at han kommer. Men rundt 23./24. juni tenker jeg meg.

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Spennende.. Skulle ønske jeg var i samme situasjon.. Men en dag skal jeg også ha hest

Var faktisk og tittet på stallplass i helga. Er en stall i sykkelavstand fra der kjærsten bor hvor de skal bygge ridehus, men kun 20x40 da. Antagelig er det ganske billig der, men jeg bor jo på feil side av landet da.. Jaja.. En annen stall jeg antagelig sikler ennå mer på, som jeg også må ta turen å se på. Ellers bor jeg jo faktisk på en stall her i Bergen som er veldig bra. Men hva hjelper det når jeg er i Oslo nesten hver helg, og ikke har råd til så mye mer enn en avdanket traver eller uinnridd hest uten kapasitet den dag i dag.. Jeg holder på å spare! Man får se hvor man er i landet den dagen hestekontoen begynner å likne noe. Det er nok en stund til..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  10:00:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Gratulerer Ragnhild! :)

Artig at du fant drømmehesten i Larvik! Blir spennende å se bilder og sånn :)
Hva heter den da?

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  10:47:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Spoff: Du skal nok se det går i orden for deg en dag :)

A&A&A: Han heter Cisco. Kjæresten var veldig fornøyd med det navnet, og hestekjøp er helt godtatt når hesten het det. Han jobber med data, og det var visst noe datagreier som het akkurat det samma, så da var alt greit ;)
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2005 :  17:22:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
*hviske noe om at det nå er lagt ut to bilder av den nyanskaffede på vippen min* ;) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.