hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Salgsstaller
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Gode tips!
 Salgsstaller
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2005 :  16:06:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Noen som har gode tips til seriøse salgsstaller som selger ridehester i Norge eller Danmark? Hvis det er i Danmark, gjerne da noen med erfaring med eksport til Norge.
Legg gjerne med url til hjemmeside også.
Takk :)

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 14/05/2005 :  19:16:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Er en i Larvik. som heter Stall Eftedal. Har ikke noe erfaring med de selv, dessverre...
Du kan jo ta en titt og bedømme selv: www.stalleftedal.no

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  23:36:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Snakka med dem her om dagen, og de hadde ihvertfall 4 hester som kunne passe meg :) Så det blir Larvikstur på meg til helga! Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  10:05:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ble det ikke hesten du så på Ragnhild?

Om du går inn på Horse.dk vil du også kunne finne en rekke salgsstaller i Danmark. Søk på hester, og se hvem som står for salg. Ofte har salgsstallene flere hester enn de som ligger ute her.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

munti

Skrevet - 18/05/2005 :  14:16:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt en kjempefin hest på denne salgsstallen.

http://www.gibberod.com/halvblod.asp

og her er det staller i Danmark

http://www.thistedhorses.dk/horselist.php

http://www.grauff.dk/default2.asp?vis=salgsheste&show=tilsalg

http://heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/

http://www.horsedenmark.com/en/home.htm

også

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/allt.php

Nyttig linkside med bl, salgsstaller.

http://www.hastmagazinet.com/lankar.asp

Redigert av - munti den 18/05/2005 15:00:24 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  15:12:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Spoff: Hun blei halt og vi trodde det ville gå fort over. Noe det ikke gjorde. Og etter et besøk hos dyrlegen fikk jeg beskjed om at hun ville være haltfri om to-tre uker, men i værste fall ikke ville kunne brukes 100% før om 3-6 måneder. Og det er ikke en sjanse jeg har lyst til å ta. Så nå er jeg på ny hestejakt. Drar først ned til Larvik (da det er ganske nærme) og ser om de har noe som klaffer der, og gjør det ikke det, så finner jeg vel på noe annet lurt.

horse.dk er surfet opp og ned og fram og tilbake allerede. Er mye som kan være interessant der. Jeg skal ta en titt på linkene dine munti.
Takk for tips :)
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  15:52:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

<klipp>

horse.dk er surfet opp og ned og fram og tilbake allerede. Er mye som kan være interessant der. Jeg skal ta en titt på linkene dine munti.
Takk for tips :)

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Har du kontaktet hver enkelt salgsstall der også? En venninde av meg var i Sverige og Danmark på hesteprøving for en måneds tid siden. Hun ringte endel av disse stallene, og det viste seg at de hadde langt flere hester enn de som var annonsert.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  16:05:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Nei, har ikke gjort det. Men prøver i første omgang stallen i Larvik, da jeg eegentlig ikke har så mye tid til overs. Men finner jeg ikke hest i Larvik finner jeg meg nok noe tid til å dra nedover til Danmark, og da blir jeg nok å ta kontakt med noen av stallene der nede. Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  23:11:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
si ifra om du finner hest i larvik da :) kanskje jeg vet hvem det er!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  23:28:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Dere skal nok få høre :) Gå til toppen av siden

lena babylon

Skrevet - 18/05/2005 :  23:57:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei! anbefaler og stalleftedal :) jeg sendte hesten min til trening og salg ned dit i vinter og er svært fornøyd med opplegget. Hun jeg kjøpte ny hest fra kjøpte hest fra eftedal og var også ekstremt fornøyd med hesten og alt annet. solveig karstensen som eier stedet er ei super dame både ærlig særiøs og trivelig. å skulle du ikke finne rette hesten på stallen klarer hun nok å finne en hest som passer deg perfekt. hun har også gode garantier ved kjøp av hest.. når den dagen kommer og jeg skal kjøpe ny hest kommer jeg til å kjøpe fra henne:) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2005 :  00:18:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Veldig betryggende å høre!
Solveig virka veldig hyggelig da jeg snakka med henne på telefon, men det er jo sånn at man aldri kan vite. Er da veldig trygt å høre fra noen "utenforstående" at stedet er seriøst og at andre har blitt fornøyde :)
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2005 :  19:43:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Da har jeg vært å prøvd 5 hester, hvor 1 var veldig interessant, og to kommer på god andreplass. Jeg klarte å dette av to ganger, og har et stoort og vondt blåmerke som blomstrer på låret mitt etter at jeg hoppa halve oxern og ikke hesten (jeg landa altså mellom de to rekkene i oxern :P).
Som du sa Lena, så var de veldig koselige der nede! Så får jeg se om ikke det blir hest på meg derifra. Tenker jeg tar en telefon ned dit i morra og hører litt mer om han ene hesten ihvertfall :)
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2005 :  23:00:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
"De tre A'ene": Nå kan du være fornøyd, for nå har du gjort ei jente veldig glad ved å tipse meg om den stallen ;)
Nå blir det hest på meg!
En 10 år gammel dansk varmblodsvallak som bare er snill og søt.
*glad!* :)
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2005 :  23:14:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Er det noen av de som fremdeles ligger ute på hjemmesidene? Eller er de kjappe med å oppdatere?

Grattis Når overtar du den?

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 23/05/2005 23:14:27 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2005 :  23:24:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Takk takk :)
Nei, det er ingen av de som ligger ute på hjemmesiden. Tror de har hatt litt problemer med å oppdatere den i det siste, da de har hatt ekstrem pågang på salg og kjøp av hester, så den her heller for treigt oppdatert, enn for raskt. Men jeg skal nedover dit om to uker, og dere skal ikke se bort i fra at det blir noen bilder da :)
Jeg overtar han i slutten av juni, må snakke litt med stalleier der jeg skal ha hesten om når det passer at han kommer. Men rundt 23./24. juni tenker jeg meg.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.