hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pris!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Pris!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2005 :  00:24:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Så idag den nydeligste lille minishetlandsponni jeg noen gang har sett.

Denne lille damen så snill og grei ut, hadde et utrolig uttrykk i øynene, og hadde stilige farger. Jeg fikk også vite at den var tilsalgs, og jeg må innrømme denne har jeg lyst på, evnt. gi den i gave til min mor.

MEN:

Hoppa er 2,5 år gammel, det fins ikke papirer på henne, hun er lite utviklet og er preget av å ha fått for lite mat i lengre tider. Pelsen er stygg. Der den er nå har den det bra, har ikke vært der så lenge da, men jeg lurer på hva man byr for noe slikt?

Jeg vil si (selv) at 1000 kr. er mer enn nok, mht. at hoppen ikke kan brukes til noe annet enn kos. Den vil også bli garantert et godt hjem, som sannsynligvis vil vare livet ut. Hva mener dere?

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 09/05/2005 :  08:32:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en i familien som driver med avl på disse småttingene, en med papirer går nok ikke for under 10 000,-.
Selv om den du har kikket på ikke har papirer tror jeg ikke du får den for under 5000,-.
Skriv og fortell om jeg tok feil

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2005 :  10:43:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Jeg har snakket med en oppdretter, hun mente at det var bra... Men eieren er i Tyskland akkurat nå, så skal høre når han kommer hjem...

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2005 :  11:47:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kan jo ta en titt på hestemarked.no og andre annonsesider for å se hva folk selger shetlandsponnier for. Virker som det ligger på alt mellom 3000-13000kr

Selv syntes jeg godt en toårig, lite trent og papirløs minishetlandsponni i molefonken form godt kan gå under 5000kr.

Gå til toppen av siden

nationalgame

Skrevet - 15/05/2005 :  15:59:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Maks 5000 syns jeg da. Men det kommer jo ann på stammen også da. Er foreldrene kåret og høyt premierte, kan du nok få opp til 30 000 for de, men da er det folk som brenner får denne rasen, og de tror jeg det få av i norge.... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.