hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Russ 05
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Russ 05
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2005 :  19:22:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Noen andre hestefolk her som er russ iår? *vifter med blålua*

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/04/2005 :  22:04:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg var russ i fjor og syntes det var veldig oppskrytt >:-s Det krever kanskje at man har gode venner, for å ha det morsomt. Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 29/04/2005 :  22:58:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det krever kanskje at man har gode venner, for å ha det morsomt.

*ler litt for seg selv* Regner med at det var en dårlig formulert setning - for du har vel noen gode venner, Formosissima? Bare at de kanskje synes russ var like oppskrytt som deg?

Selv var jeg russ 2002, og hadde en strålende festlig russefeiring :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 29/04/2005 :  23:02:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Russ '98 her
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2005 :  23:06:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Russefeiringa blir vel til hva man gjør den ;) Har hatt det helt greit så langt, men tar ikke helt av akkurat. Nok av tid til å ha det gøy når man faktisk er ferdig med skolen. Nå har jeg såklart prestert å få influensa, håper jeg blir frisk til landstreffet i kongeparken neste helg ihvertfall. :P
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 29/04/2005 :  23:16:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Landstreffet er den største nedturen jeg hadde i russetida. Kjipeste jeg har vært med på...
Men enig i det du sier; russetida er hva man gjør det til selv! Synes det er en fin måte å ta "farvel" med alle klassene på...*buhu* savner å gå på videregående!!!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  00:34:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Russ '98 her

Opprinnelig postet av Christine26

Eg også...

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  12:13:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Det krever kanskje at man har gode venner, for å ha det morsomt.

*ler litt for seg selv* Regner med at det var en dårlig formulert setning - for du har vel noen gode venner, Formosissima? Bare at de kanskje synes russ var like oppskrytt som deg?
Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Nei, det var ingen dårlig formulert setning fra min side. Jeg hadde ingen venner som jeg kunne ha det artig med tilbake der jeg kommer fra. Det er en grunn til at jeg flyttet. Men det er en lang historie å fortelle det, jeg kan bare si at jeg -trodde- jeg hadde i alle fall en venn, men russetiden avslørte nok hennes sanne jeg, vi brøt i alle fall kontakten for alltid.l :-/
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  12:17:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Russefeiringa blir vel til hva man gjør den ;)
Opprinnelig postet av MissEva

Det er ikke alltid så lett. Jeg skal ikke ødlegge tråden med mine personlige "erfaringer" angående vgs., men det hjelper ikke å prøve når det eneste man får tilbake er mer mobbing.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 30/04/2005 :  13:29:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Russ 01 :)
Syns russefeiring var gøyalt, men tok ikke av på samme måte som mange andre gjorde. Rett og slett fordi jeg er såpass prektig at ikke engang røde klær får meg til å frike ut og glemme at det som var galt før 1 mai også var galt etter den datoen

Kos deg masse Eva og vær sammen med venner og jeg tror ikke russetida blir noe bedre om du fester så hardt at du stryker på eksamen 19. mai *formanende ord fra gammel tante*

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  20:55:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Beklager Formosissima, var ikke meninga å dra fram dårlige minner på den måten... :/
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 30/04/2005 :  21:08:00  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Heisann
Uff.. søstra mi er russ i år, jeg føler meg ikke trygg Men satser på at det ikke skjer no hehe.. Har hatt to andre søsken som har vært russ allerede så jeg er forbredt

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  21:19:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Beklager Formosissima, var ikke meninga å dra fram dårlige minner på den måten... :/

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Æsj da, det går bra. Ville bare si at for min del ble ikke russefeiringen så veldig bra, i alle fall ikke iht. festing og slikt. Fikk nå tatt min del av knutene, og det var bare gøy; satt foran hundematen på Kiwi og bjeffet i 5 minutter, fisket i kumlokk, hadde en hel pakke hubbabubba i munnen samtidig og deltok aktivt i en time (EKKELT), hadde med meg støvsuger som hund en hel dag, gikk rart en hel skoledag (SLITSOMT) og løp naken 1.5 km (skammer meg litt ja), samt mye mye mer.

Men jeg vet fler som mener at for å ha en god russefeiring, må man ha gode venner :-)
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2005 :  19:46:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
*rød russ 05!* =D
Kom hjem fra landstreffet på Lillehammer i dag, har vært litt opp og ned, men mest opp :)
Ellers er det Tryvann om to helger, og mye morro i mellomtiden. Men det er slitsomt å være russ. Er helt kake nå. Da er forumet på hestemarked et fint sted å være.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 01/05/2005 :  20:54:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Ragnhild: har landstreffet alt vært??
Trodde det var litt etter at russetida hadde begynt iallfall (slik at sjansen for å -kanskje- holde seg varm var tilstede;))

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 01/05/2005 :  20:59:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er rødruss i år Og etter en dramatisk hjemtur fra landstreffen kom vi heldigvis helskinnet hjem! Russebilen vår er en selvstendig bil...

Ragnhild E: jeg kom også nettopp hjem fra landstreffen på Lillehammer! En sinnsykt gøy helg med masse festing og mye morro! Var forholdsvis fuktig der, både i strupen og været...

Synd denne tråden ikke kom før nå, hadde vært gøy med et lite forumtreff

Synes ikke russetida er oppskrytt, den blir hva man gjør det til
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.