hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Russ 05
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Russ 05
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2005 :  20:59:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
det er landstreff her i Rogaland neste helg, de må vel spre landstreffa ut litt til hver helg, regner med det er noen "hardcore-russ" som må til alle de store. :P
Gå til toppen av siden

Braga

Norway

Skrevet - 02/05/2005 :  15:14:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er russ i år. En rød en til og med. Drar til Stavanger til torsdagen, så det blir spanande å se om lille 'Villa Fyllekula' går hele veien. Har mine tvil men..
Har en sånn halvveis god følelse av at russetida blir knæll. Har heldigvis et godt miljø på skolen vår der alle blir inkludert.

Braga Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2005 :  17:20:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Guro: Det er landstreff både i Lillehammer og Stavanger. Lillehammer var forrige helg, og Stavanger er nå til helga :) Også har du Tryvann for Oslorussen og diverse andre lokale treff rundt om i landet.
Men kaldt var det ja. Ihvertfall uten buss/van.

Jalla: Fuktig ja. Var kjipt på fredagen, så utrolig gjørmete. Ei av de jeg var med var så sørpe dritings den dagen og bada i flere av de vanndammene. Veldig gøy for meg som kjørte med egen bil :P Lørdagen var artigere. Litt bedre med større bussring ogsånn.
Btw: Flere av de som er med på Natt og Dag går på skolen/klassen min *stolt* ;P

Men russetida er tøff :D
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2005 :  21:39:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Håper det ikke blir regn til helga, nå har det vært nydelig sommervær her i Stavanger i tre uker, utgjort om det skulle begynne å pøse ned nå :P Men vi satser på fint vær!

For å pirke litt så ligger ikke Kongeparken akkurat i Stavanger, ligger i Gjesdal faktisk. Sandnes blir vel nærmeste by, så rart de ikke kaller det Sandnes landstreff :P Men Stavanger er vel mer kjent. *babler i vei* Satser på å ta en rutebuss ut på fredagen jeg, russebusser har vi ikke her og biler er det også heller lite av.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.