hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kalblods eller Varmblods?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Kalblods eller Varmblods?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

gulponnis

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  12:45:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegulponnis  Svar med kopi av melding
Varmblods eller Kaldblods?

Liker dere kalblods eller Varmblods best?

Hilsen Ina

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  12:48:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja takk begge deler
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  13:07:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Enig med Renegate jeg ;)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  13:23:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Begge typer har sine postive sider, men utseendemessig liker jeg kaldblodsrasene best;)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  15:12:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Personlig liker jeg kaldblods best... De passer best til meg og min bruk :)

Men er enig med de andre her; begge typer har positive og negative sider.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  15:24:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Alle raser og typer har sine fordeler og bakdeler for alle mennesker. Kommer helt an på hva man skal bruke dem til. Jeg får vel si fullblods jeg da ;) Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  17:15:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg har begge deler, jeg.
Men koseklumpen Troll Runar er grommest...
Frøkna (Sweet Little Miss Take) er jo ei ung rødhåra varmblodig dame med mye egne meninger, mens han er født snill tvers igjennom.

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  17:32:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
det spørs helt etter hva jeg skal bruke hesten til! har selv en blanding av begge rasene da:D
<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  18:45:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Som sagt før....begge har sine positive og negative sider :)

Men har da lagt min elsk på kaldblods,jeg da!

Takker for meg. Gå til toppen av siden

rk

» VIP

Skrevet - 27/04/2005 :  18:53:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker både kaldblods og varmblods, men varmblodsen liker jeg aller best. Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  20:18:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Har både kald og varm selv, men må si at varmblodsen er min favoritt. Det har sikkert noe med at jeg har hatt henne lengst og fått et veldig nært forhold til henne.

Jeg synes kaldblodsen har veldig lett for å være som mange sier, "stivtryna", men det kan så klart være forskjellig fra hest til hest. Mange flotte kaldblodser da

Min er forresten til salgs, så er det noen interesserte så bare si ifra.
Meget flott åringshoppe.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  08:07:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Heija..

Æ å vennina mi har en varmblods å kaldblods på for..
Æ må si at æ like kaldblodsa.. Veit itj koffor, men sånn e d.. men alle hesta e fin da

KoZ Ina

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  10:04:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Halvblods eller varmblods (islandshesten er jo varmblodig..). Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 26/05/2005 :  15:14:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kaldblods!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  16:07:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Liker både kaldblods og varmblods, men kaldblodsen ligger nok en hestelengde foran varmblodsen hos meg :)
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2005 :  00:18:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Hmmm...Vanskelig tema!Selv har jeg 3 kaldblodser og en varmblods.Er like glad i begge rasene,det går mer på personligheten enn rasen for min del:o)Er TOPP ridehester begge deler(selv om de EGENTLIG er travere) Kaldblodsen er lettest å få til å gå bra dressur,syns jeg.Varmblodsen har ofte mye pass i travet.Men det er forskjell fra hest til hest...;o)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.