hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - prisen på en hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 prisen på en hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ullsokken

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  21:00:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
...
Men når jeg en gang kjøper meg hest, så tror jeg det får bli en rundt 45.00hgkr.

Opprinnelig postet av Maxidigger

Hectogram kroner?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 31/05/2005 :  21:04:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oooops... Skrev feil. *Flaut*
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  21:17:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
¤ertehumør¤ 45.000 kr. per hg. hest...
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  21:22:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
vis det hadde hvert en hollansk sportsponni pinto
med papirer.
rid inn og kjørt inn.
va synes dere er er bra fris for dene hoppa?

Opprinnelig postet av digger sasha

"Kremt kremt", hvem hest var du siktet til her da Carina? Min hest kanskje?
Men ja, det hadde vært ålreit å vite hva hoppa mi er verdt...?
Hun er som sagt en Hollandsk Sportsponni, pinto. 5år, gått litt sprang og dressur, viser bra potensiale innen begge grener. Startet så vidt jeg vet bare et dressurstevne, fikk bra plassering. Har ikke hatt henne så lenge, men trur da hun er helt frisk(jeg har ikke merket noe feil). Eksteriørmessig er hun KJEMPE flott! Hun er utrolig snill med alt og alle, eneste å utsette på henne er at hun kan være litt skvetten på tur.
Hun har ikke papirer, men skal på utstilling/innregistrering for pintoer den 19.juni.
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  21:45:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hvor mye ga du for henne da? Du sier du ikke har hatt henne så lenge, da har nok heller ikke markedsverdien hennes endret seg helt drastisk på den tiden heller.
Syntes det er rart at du har turt å kjøpe hest uten veterinærundersøkelse så du er forsikra om at hesten er frisk, men det er nå så.
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  22:00:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Siden hun viser bra potensiale innen sprang og dressur så øker vel prisen litt på henne?
Trur ikke de som jeg kjøpte henne av hadde prøvd henne så mye innen det. Dessuten hastet det med salg da hun var for sterk til datteren, å da ble hun ikke brukt. Moren var syk å kunne ikke ri hesten. Derfor solgte de henne ganske rimelig.
Hun var ikke så godt ridd når jeg fikk henne, men nå har hun lært en del å blitt veldig flink.

Når jeg kjøpte henne hadde de tatt helseattest med bøyeprøver, å det var ingen feil. Men jeg så ikke de papirene, skulle egentlig få de tilsendt, men har ikke hatt så mye kontakt med forrige eier så det har gått i glemmeboken. Skal ta kontakt å få henne til å sende de til meg.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.