hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Andre interesser?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Andre interesser?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  13:59:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hund,kjæresten & venner tar opp resten av tida mi, noe som ikke er så fryktelig mange timer hver dag :-/
Therese
Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  14:15:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
:) virker som at hest er 1ste prioritering her hvertfall(^^,)
<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  17:43:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Tja, hva bruker jeg tiden min til da?
Jeg studerer, og bruker derfor mye av tiden min til å lese, skrive oppgaver osv. Blir endel timer bak pcen i løpet av dagen, og når forelesningene blir for kjedelig eller oppgaven for vanskelig å skrive stikker jeg gjerne innom her en tur :) Fin avkobling, det er bare litt vanskelig å komme seg ut igjen!
Ellers jobber jeg, har 30% stilling på Meny. Artig hobby ;)

Hmm...det var vel sånne frivillige plikt-ting. Må studere og må jobbe.. Fritida mi bruker jeg som oftest i stallen. Har jeg ikke noe annet å ta meg til, oppholder jeg meg gjerne hele kvelden i stallen :) Rir, møkker, steller og stuller med klumpene mine..
Ellers er jeg litt sammen med vennene mine da! Går på kino, kafe, ut og spise osv.. Er ikke med på noen arrangerte fritidsaktiviteter lengre, men har gått 11 år i korps (utrolig kjedelig!), spilt håndball, dansa freestyle/discojazz, aerobic, treningskort på sats (som aldri ble brukt..hehe)..
Men TV - det ser jeg sjelden på. Det eneste jeg må innrømme at jeg titter på iblant er Hotel Cæcar. Og gullrekka til Nrk på fredager..

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  18:24:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hehe, fint lite av andre interesser her. Er med venner og sånt, og går på skole når jeg ikke er i stallen.
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 26/04/2005 :  23:11:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oii...
Har mange andre interesser.

Men her er de viktigste: Astronomi (uten tvil min største lidenskap, mulig mer en hest), akvarium, hund og oljemaleri.

Redigert av - Stall-Vinga den 26/04/2005 23:12:03 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  13:30:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Hesten tar mest tid, men tidligere drev jeg med RS, ballett, turn og piano i tillegg, måtte etterhvert velge (da en av betingelsene for at jeg fikk ha hest var at det ikke skulle gå utover skolen), så da ble det hest og ballett, noe jeg fortsatte med da jeg begynte å studere. I tillegg har jeg alltid likt å stå på ski, så det blir endel telemark om vinteren.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  13:31:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Jeg spilte i korps før og drillet. Jeg mått slutte nå i høst (September 2004) fordi hesten tar så mye tid, og det er jo det jeg skal drive med. Jeg fikk liksom ikke vært på noen øvelser de siste månedene, så fant ut at det ikke var noe vits. Jeg skal jo være med å gå i korpset på 17.mai da, for den tradisjonen skal INGEN ta ifra meg!
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  17:39:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehehe:d

(^^,)

<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2005 :  08:42:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
nå for tiden går det med MYE tid i stallen, men har tidligere drevet med fotball, piano og kor :P
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.