hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Andre interesser?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Andre interesser?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  08:19:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei, jeg lurte på om dere driver med noen annen "sport" eller lignende enn ridning?
i tillegg til hest driver jeg selv med:
håndball
fotball
og nå har jeg gått kurs som fotball dommer så da kommer det i tillegg(^^,)

<3 My Little Pony

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  10:10:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Når jeg var yngre drev jeg med håndball (8 år), fotball (6 år) og korps (5 år) samtidig med hest, men det var den gang. Nå liker jeg veldig godt å diskutere og å lese bøker, men dessverre blir det ikke så mye tid til dette med stuider, jobb og fôrhest. Jeg er en skikkelig film-person og ser mye film, da. Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  10:53:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
okay! det er sjelden folk fortsetter med fritidssinteressene sine da.. (ikke hest) men håndball og fotball.. men det fins jo en del unntak:)
<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  12:51:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Foruten hesteinteressen min har jeg stor interesse for samojedhundene våre, og oppdrettet av dem. Driver egen kennel med dem og liker det veldig godt. Fantastisk barnevennlig hunderase! =D
Ellers så elsker jeg og lese hestebøker, spesielt om NH og Linda Thellington-Jones sine bøker om T-touch og analysering av hester.
Og tv da... er totalt tv-gal, uheldigvis..
Til slutt må jeg bare nevne hundeutstillingene :) Det er noe jeg har drevet med i 21 år nå, og som jeg fortsatt bare elsker og holde på med :) Og "handle" frem en av hundene våre til Best In Showfinaler er bare helt toppers deiligt.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  12:58:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
såååå fine arabere du har altså(^^,) blei facinert jeg:)

Lene.

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  13:05:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har små barn i huset,så blir lite tid til andre interesser da... :) Men så tv-titting ble nevnt før? Så da må jeg jo ærlig innrømme at det blir vel helst tv-titting jeg "bedriver" på kvelds-tid etter trening og stell,foring ol. Deilig å bare plante seg ned i sofaen etter en lang dag hjemme med unger,og en påfølgende trenings-økt i stallen... *sukk.....det er ikke som før*
:)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  13:57:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Frem til i fjor gikk jeg på teater, noe jeg synes er dritgøy. Å stå på scene er noe jeg aldri har vært redd for å gjøre, og føler meg hjemme der. Ellers så er jeg med i ei ungdomsbedrift på skolen, som skal til NM til uken, det skal bli kjempegøy!!

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  14:10:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Musikk, astrologi og Play Station

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  14:24:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Fiolin og kjæreste :) Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  15:03:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe... det med teater er jo døds gøy da! jeg er en sånn person som er passe utadvent ellers, men når jeg kommer til scenen, da er jeg helt med!

karen&irpill

Skrevet - 25/04/2005 :  16:52:13  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Driver med fotball ved siden av hester.
Blir ikke så mye tid til annet når man er i stallen hver dag, skole, lekser og venner. Men trives med fotball og hester:o) Ridinga kommer seff. først da;)

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  17:06:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
cafe, venner, og kjæresten min.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  17:20:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Vi har vel antagelig en annen felles interesse vi som er her.. Har iallfall jeg litt inntrykk av. Kanskje på litt ulike måter, men har vel inntrykk av at data i en eller annen form er av interesse.

Jeg er vel stortsett hestefrelst og datafrelst, og liker ellers og ta litt (ok, endel..) bilder. Det hele blir gjerne en kombinasjon av hverandre.. Mye hestebilder, mye hestesurfing, hesteleting på nett, hesteprat, og til og litt hjemmesidesnekring for div hesteting. Har et par prosjekter på gang som ikke er ment for og røpes.. Og så har jeg en kjærste, men han lar seg kun kombinere med data da..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  17:39:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Går på ski om vinteren og trener på rulleski og barmark om sommeren. Samtidig som jeg rir. Ellers har jeg ikk tid til så veldig mye mer.
En annen ting jeg bruker fritiden min på er jo seff prøver =/ *grøss*

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  18:02:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Min tid går vel stort sett til hest, unger, husarbeid, data og studier.

Er veldig glad i å jobbe med data og har fått veldig interesse for nettsider så det jobber eg litt med. Er nok som nybegynner å rekne enda, men det skal ikkje vare alt for lenge. Har 4 foskjellige nettsider som eg har ansvaret for. Kjempegøy. Derfor blir det nok masse sitting forran dataen på kveldstid når ungane er i seng. Kremt, det går vel litt utover studiane til tider. Men,men.

Liker også å ta bilder så finst det hesteaktivitet i nærheten der eg ikkje deltar så knipser eg bilder. Har derfor bidratt med ein heil del bilder til fjordhest.no sammen med eit par andre.

Noko meir fritidssysler får eg vel egentleg ikkje tid til som åleinemor som er fulltidsstudent med unger som berre er 60% i barnehage og hos dagmamma. Og i tillegg har eg to hester som krever sitt. Skulle gjerne hatt ein del ekstra timer i døgnet.

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  12:55:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesteinteressen min tar veldig mye av tiden min, men høst/ vinter og vår er jeg keeper for Asker innebandy damelag.
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.