hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Finalen i WC, Las Vegas på SVT 24/4
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Finalen i WC, Las Vegas på SVT 24/4
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2005 :  19:52:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kom over World Cup finalen i sprang fra Las Vegas på TV i dag. Mer kommer i morgen.. Dvs søndag 24/4:

SVT2: kl 14:00
SVT2: kl 22:20

U fra dagens runde er det Meredith Michaels Beerbaum som leder. Noen husker henne kanskje fra spektrum

dressurblogg.no

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2005 :  15:03:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
De var visst dressur kl 14:00. Jaja.. Fikk meg meg slutten, men skulle jo helst se alt.

I kveld blir det iallfall sprang.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 24/04/2005 :  22:35:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Nå er det sprang:)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2005 :  23:15:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hopp, hopp :)
Og jeg som lissom skulle legge meg tidlig slik at jeg var uthvilt til heldagsprøve i morra. *se planer flakse ut av vinduet*
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  17:07:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Var på vei til nattbussen da sprangen gikk, men fikk med meg at Meredith Michaels Beerbaum med Shutterfly vant. Morro.. Har sett henne flere år før, men særlig etter Spektrum i høst har jeg hatt litt øye for henne. Kanskje en av mine favorittsprangryttere

Hun vant jo WC-kvalifiseringen i Spektrum. Dog litt kjedelig bane, og det synes hun vel selv også. Men litt idol er hun likevel.. *hehe*

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 25/04/2005 17:08:51 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  17:51:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Mener at jeg fikk med meg at det var hennes første individuelle seier på så høyt nivå. Eller noe sånt. Det var iallefall gøy å se henne ri, og alle de andre for den saks skyld. Og det gikk ikke så veldig ille på prøven i dag, holdt bare på å sovne to ganger ;) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  19:24:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Stemmer det. At det var hennes første individuelle seier av en slik dimensjon (hun har nok vunnet endel enkeltklasser, men det er jo "ingenting"). Det sa de på lørdag også da jeg så, og hun lå ann til seier. På NRYF står det at det kun har vært 4 kvinner som så langt har vunnet verdenscupen. Forrige gang var i 1987. Selvfølgelig er vi litt kjønnsidioter og heier henne frem fordi hun er best av gutta også.. *hehe*

Fint det gikk bra på prøven. Etter nattens nattbussopplevelse ble det bare en "holdt på å sovne", for min del. Uff.. Det er litt plagsomt når folk kan sitte og snakke til meg mens jeg holder på og sovne. Og så spørr dem, "får du med deg noe?".

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 25/04/2005 19:27:12 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 25/04/2005 :  20:00:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Syns foruten Meredith Michaels Berbaum at det var litt gøyalt med en som havna ganske langt ned på resultatlistene (husker ikke navnet akkurat nå), han var den eneste i WC finalen som ikke levde av hest. Han var et eller annet (ok, detta blir litt vagt, skal ærlig innrømme det) i et magasinforlag!!

Ellers syns jeg det er artig at Tina Lund er så god at hun er med, hun er vel bare året eldre enn meg eller noe sånt:)
Og mens jeg har "artig" oppdateringa mi: Michael Withaker på 2. plass hadde ikke kvalet inn for finalen før "i tolvte time" sånn jeg skjønte kommentatorene på o-svenske-fjernsynet!! Så heia engelskmannen på den svenske hesten

Forresten ganske mye artigere å se på ridning på svensk tv enn hva det er på norsk tv..Her var det i det minste to kommentatorer med peiling, og ikke stakkars hafskjold eller hvem det er som bruker å være ekspert hos Nrk som blir pepret med de samme spm hvert år (minst en gang må det nevnes hva en hack er feks )

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  20:05:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Det er vel Ulf Storemark som bruker være kommentator for NRK i lag med Rita ett eller annet?

og ja, man får grundig opplæring i kva hackamore er.

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 25/04/2005 :  20:25:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Storemark er det kanskje ja..Hafskjold bygger baner han..Guro og tenking har ikke helt gått overens de siste dagene *dypt sukk*

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  23:11:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ulf Storemark og Rita Morvik. Heidi Skar har kommentert litt på Eurosport har jeg sett.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.