hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva skulle du -egentlig- ha gjort nå?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva skulle du -egentlig- ha gjort nå?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  12:58:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Siden jeg er så godt i gang med disse "Hva ..."-trådene mine, og omtrent alle her nå har fått med seg at Guro og jeg er mestere i å ikke gjøre det vi skal, dvs. lese på pensum, så lurer jeg på hva dere andre -egentlig- skulle ha gjort akkurat nå?

Vasket? Smurt saltøy? Lest?

Jeg selv skulle som jeg nevnte over, ha lest et fag som heter ytringsfrihet og medieregulering, men jeg kan ikke si at å lese en statsmelding er det mest interessante jeg kunne ha gjort ;-)

Lene.

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  13:24:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vasket gulvene......men holder på sånn innimellom :)
Takker for meg. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  13:31:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Forberedt meg til særemnefremføring, lest til heldags, et eller annet med skole iallefall. Men jeg skal jo det! ..jeg må bare lese ferdig her først.. :) Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  13:40:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eeeegenlig skulle jeg vel ha gjort skolearbeid. Har oppgaver i skogbruk, hest,, 2BI, 1X, økonomi og norsk liggende, men jeg gidder ikke begynne... Så jeg sitter bare og venter på at vi skal inn til Steinkjer for å kjøpe inn ting og tang til NM, og da går det jo ikke an å bare sitte og kope.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  13:52:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg skulle vel gjort det jeg alltid burde gjort når jeg surfer rundt på hestemarked, nemlig lest (eksamen nærmer seg med stormskritt, og jeg har overhodet ikke oversikt over pensum). Akkurat nå er det genetikk som står på programmet, men trengte sårt en pause fra Mendel & co.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 21/04/2005 13:53:04 Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 21/04/2005 :  13:54:56  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Hei..
Egentlig skulle jeg vært på skolen, men siden vi har prosjekt kan man søke om å få jobbe hjemme noen timer

Skulle også egentlig pakka, siden jeg skal til danmark om 3 timer (har pakka litt da) og skulle vel hatt hele min konsentrasjon til Gustav vigeland:P hehe

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  14:05:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Egentlig skal jeg skrive en analyse av Brødrene Løvehjerte, med hovedvekt på tematikken i boka.. Forsåvidt helt greit, det er bare det at alle sitater skal siteres på originalspråket, altså svensk *sukk* Må jo lese mange sider svensk for å finne det sitatet jeg leter etter..

Ellers burde jeg vel også gjort litt rent rundt meg..hehe

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

munti

Skrevet - 21/04/2005 :  14:07:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skrevet den boka som gjør meg meget rik

Munti

Redigert av - munti den 21/04/2005 14:08:08 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 21/04/2005 :  14:18:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Hva Silje mener du skulker unna andre ting for å kikke innom her. Jeg er jo bare innom her når jeg har gooood tid og iiiiingenting annet å gjøre *hehe*
jeg er håpløs, men akkurat i dag driver jeg ivrig med diverse multitaskings prosjekter: dvs jeg gjør Strukturgeologi (litt vanskelig da øvinger og pensum stadig ikke henger så godt sammen *lese,lese*) også baker jeg litt kake, også sjekker jeg om det kommer nye innlegg her

Men som Natalie nevner: det drar seg til mot eksamen, og som vanlig utløser det panikk hos meg, men i motsetning til hva andre mennesker med panikk gjør (dvs leser) blir jeg apatisk og hestemarked avhengig i stedet *sukk* verden er ikke rettferdig...

Guro

edit for å lage første setningene litt mer forståelige..

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning

Redigert av - Guro den 21/04/2005 14:20:17 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  14:38:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja, jeg strøk på siste eksamen så jeg er ferdig med studiene før sommeren, tidlig sommerferie....burde kanskje lest meg klar til ny eksamen så det bare er å repetere, meeeen det er såå leeeenge til
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  15:27:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Øvet meg på å guide i stavanger museum. Eller gjort ferdig russedrakten :D

Åååå Brødrene Løvehjerte, det er kongebok. Astrid Lindgren er genial.

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  15:57:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Nå er jeg hjemme fra jobb, og har planlagt siden morgentimene at jeg skal hjem å sove. Og det blir det snart.. Burde sikkert vasket opp, vasket klær, begynt å pakke til Oslotur i helga, begynt å pakke til jeg skal flytte neste helg.. Men det kan man ta en annen dag. Det er ikke strengt tatt ting jeg må gjøre nå, men kunne gjort

Kjenner meg igjen fra eksamenstid.. *hehe* Men det ble jo noe ut av meg også til slutt. I den grad man vil kalle det det.. Jobb har jeg iallfall, selv om ikke jeg ikke kommer til å bli rik, og har penger til hest nå. Uhu..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  19:17:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Juhuu.. Ser ut som jeg er den eneste som ikke har noe vettig å gjøre egentlig. Skulle fikse middag, men jeg drøyer det vell til jeg holder på å dø av sult
Therese
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  22:26:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Skulle skrevet norsk stil og gjort alt det andre skolearbeidet jeg utsetter, og utsetter...

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  13:24:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Siden der er så pent vær ute burde jeg egentlig ha hengt ut litt klær, og lagt sammen de klærne som er tørre men...I hat it
Jeg tror jeg må være en av verdens dårligste husmor...

Ellers så sitter jeg og vurderer om jeg skal heller ta en tur ut i stallen og gjøre rent i min datters box, overrasske henne litt. Hun er ikke helt i form for tiden så det hadde sikkert ikke vært så dumt og gjøre nei
(Og da "må" jeg jo utsette de derre kærne(!!!)litt til også:)
Imens så kan jeg planlegge dagens middag

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  13:47:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Skrevet journal........

Mvh Christine
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.