hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva tygger du på nå?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva tygger du på nå?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 13

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  19:21:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Har en slik tråd omtrent alle steder jeg er, så da må jeg jo ha en her også.
Hva spiser/drikker du på nå når du sitter ved PCen?

Selv spiser jeg middag (fiskepinner, salat, heinz garlic sauce og brød) og drikker vann.

Guro
» VIP

Skrevet - 20/04/2005 :  19:24:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Boller Jeg har bakt boller nemlig *flinke, flinke Guro*

Men jeg holder klokelig drikke litt unna tastaturet mitt, lite lysten på miste det da (cola utover hele tror jeg ikke er så bra feks)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  19:35:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har kjempelyst på boller!!! Kjøleskapet er tomt, men jeg fant et eple som jeg spiser på nå, og drikker iskaffe:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  20:12:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har pizza i ovnen. Rester fra i går.. Kjøpte sånn italiensk ferdigbunn på Obs forrige helg, og hadde igjen noe kyllingkjøttdeig etter at kjærsten var på besøk i helga. Det ble det pizza av i går Dog litt mye, så det er pizza i dag også! Og Mozell Light, til en forandring. Var visst på salg, og så kom jeg på at det var jo en ok brus, som det er veldig lenge siden jeg har drukket..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  21:15:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
"dame-kaffe",dvs. kaffe m.melk og litt sukker ;) og en røyk til er ikke å forakte....ikke så veldig sunt,akkurat...men,men...
Takker for meg. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  21:58:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
For øyeblikket; grissini, brødpinner. Men vanligvis noe mer usunt, som sjokolade eller chips. :) Masse smuler i tastaturet.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 20/04/2005 :  21:59:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Nuh har jeg gått over fra boller, til "heksehyl" sånne der lakristingester med brunt inni og noe sukker (tror jeg) uttapå..Kan ikke tenke meg noe annet enn at det er skikkelig sunt nei

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  22:09:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg sutter nå på vannflasken min jeg. Har som mål å få i meg 2 - 2.5 l. pr. dag og akkurat nå har jeg drukket 2 liter, tenker jeg. Det verste er at jeg er hektet, og må konstant ha en vannflaske i nærheten. Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  22:27:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Tyggis.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  22:30:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
knekkebrød med ost, og melk til drikke :) *knaas*
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

munti

Skrevet - 20/04/2005 :  22:55:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tom Kha soup med coconut og nudler

mmmmm meget godt

Munti
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 20/04/2005 :  23:03:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Cooooolaaa Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  01:20:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kuli- appelsin juice
Therese
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  09:02:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Spiser pizza til frokost i dag... Godt med noe litt ekstra når man har tatt stallen på morningen før man spiste... Drikker saft...
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  09:10:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har nettopp kommet inn etter og ha gjordt rent i boxene og sluppet ut hestene, så nå skal jeg ha varme minibaquetter med smør og jordbærsyltetøy, med et stort glass lettmelk ved siden :) *nam, nam.*
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  10:10:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Brødskiver, en med philadelphia og en med brunost, surker på vannet mitt ved siden av :-) Gå til toppen av siden
Side: av 13 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.84 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.