hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva tygger du på nå?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva tygger du på nå?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 13

Lene.

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  10:36:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
To brødskiver,med skinke og agurk på,og juice... :)
Takker for meg. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  13:07:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Drikker kakao nå. Har voondt i halsen. Gå til toppen av siden

sammy
» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  13:25:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesammy  Svar med kopi av melding
Kakao her oxo :-) Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  14:53:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
HERREGUD, dette var teit, føler på meg at de fleste har fritids problemer når de må ramse opp hva de spiser!

jau jau..

<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  14:56:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Du -må- ikke lese tråden vet du, Sunshine. Heller ei må du svare. For øvrig blir du veldig sint når andre påpeker ting ved deg, så du skulle kanskje tenke litt på det?

Og ja, jeg har fritidsproblemer; jeg synes nemlig ikke 1000 sider statsmelding og 600 sider systemutvikling, kostnadsestimering og risikoanalyse er så spennende. Men kanskje du gjør?
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 21/04/2005 :  15:08:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg har nu funnet løsningen på hvordan tylle i meg noe "drikkanes" som ikke er himla usunt, men fortsatt ikke er kjedelig vann (har blitt litt lei av rent vann i det siste)
Så nå konsumeres fra flaske vann med litt lime i *ganske godt faktisk*

Og jeg er som Formosissima litt lei av skolen innimellom og 5 minutter innom her for å sjekke "ståa" er fin,fint litt ny inspirasjon, og litt at jeg ser andre i samme situasjon som meg
Så Sunshine hvis du syns vi er så undermåls foreslår jeg at du som ikke har fritidsproblemer heller lar vær å la det gå utover oss som syns det er fint å ha en "snikke-snakke-tråd-om-egentlig-ingenting".

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  17:37:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
det man spiser er liksom ikke det man bretter ut om på en debbat side syns nå jeg..
syns det bare var merkelig, men fortsett med denne fascinerende tråden!

<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  19:07:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Er faktisk morro å lese hva andre knasker på når de sitter med pc'en! :P
Therese

Redigert av - Eikdokka den 21/04/2005 19:08:30 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  00:41:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det er faktisk spennende ja, og i tillegg får man nye tips om hva som er godt å spise.
Jeg spiser for øvrig ingenting nå, har voondt i halsen. Håper tråden tar seg inn igjen nå, og at Sunshine klarer å la vær å svare på ting hun ikke "liker" :-)
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  11:38:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Cafè cookies (med extra mye sjokoladbiter i) og Pepsi Max :)*nam, nam*
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 22/04/2005 :  12:06:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Vi er virkelig en sunn gjeng, det må jeg si..
Som Formosissima så spiser jeg intet akkerat nå, annet enn en Doc halslinse da, fordi halsen klør og jeg hoster *vikke være forkjøla*

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Raggis

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  12:52:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRaggis  Svar med kopi av melding
Hah, jeg er iallefall den MEST usunne, det er sikkert

Nå har jeg (innen rekkevidde)
1: Oboy is
2: Tortilla chips
3: Sweet&Sour chips
4: En POSE svenskegodt

*titte seg rundt*
Jo, også min "må-ha" vannflaske:)
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  13:42:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Nå har jeg endelig vært på butikken, og fått fylt opp kjøleskapet litt, spiser nå fersk grovbrød med baguettsalat chicken curry og skinke, kjempegodt!! Også en iskaffe da:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  16:22:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
iSpiser ikke noe som helst! Jeg er sulten *sukk*..akk akk....en grandiosa i ovnen da :)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

munti

Skrevet - 22/04/2005 :  17:22:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Toast med chilliketchup. ost. skinke.pizzakrydder

Godt brukt det toastjernet mitt da jeg har fått litt dilla på toast i det siste

Munti
Gå til toppen av siden
Side: av 13 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.