hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestenavn-leken :-)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hestenavn-leken :-)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 87

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2005 :  19:10:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Måtte bare ta en på Z jeg også....

Zahina Bint Gazelle - Halv søsteren til Araber hoppa mi.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2005 :  01:10:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Æ, Kaldblodstraver.
Født -00, mørkbr hp - u. Rigelvine.

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  01:05:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Østrått Stein - en jeg fant på Hestemarkedet. Er alltid så vanskeligt og finne noen navn på bl.a. denne bokstaven så jeg håper det er ok og "jukse" slik da :)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  01:21:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
He,he,he...ser noen er like natte-ravn som meg her... ;)

"Ålen"(heter vel egentlig olga...men...):en shettis som fikk kalle-navnet sitt siden hun "åler" seg under gjerdet på beitet,og ut... :)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 17/05/2005 :  02:33:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
A ja! endelig;) Akka, ei gammel fjording hoppe:)
flere natteravner her:)

Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  02:41:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Borris Bomstærk - nye hesten til en venninde av meg (VIP: Marionetta). Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  02:59:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Ciwi II - stor brun hoppe jeg stelte før :)
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  08:18:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Darinka-kaldbolds hoppe som venninna mi eide før.. hu ble solgt for ikke lenge sia...
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  11:13:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Etia - min hest`s mamma :) Kjempepen hvit araberhoppe men lys brune fluer. Med kun en øretipp, da ei anner hoppe har bitt av den andre flippen, for mange år siden.
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  12:20:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Franzez Iran : En varmblods hingst jeg red et par ganger når jeg var på ferie på karmøy,skudeneshavn...visstnok ikke "helt god"...men vi fant tonen! Fikk tilbud om å kjøpe ham..men bodde da hjemme og hadde verken tid,plass eller penger til å takke ja...Ble dessverre slaktet i etterkant...... :(

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  12:35:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
gostina-fjording som var på stallen før..

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  13:16:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hassan - var en brun middles stor rideskolehest på EDR i den tiden jeg red der.

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  20:08:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Ibrahim K! Verdens flotteste hest, også er han min i tillegg ; )

(Han heter egentlig Torstedlund's Ibrahim K, men jeg har ikke tålmodighet til å vente til T :p)

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  20:20:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Juno Prinsen : En gammel kaldblods hingst som stod i nærheten før,men ble solgt som ridehest. Vært rimelig flink i sin trav-karriere :)

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  21:01:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Knerten - En hest søsteren min red en del da hun var yngre!! Er ikke helt sikker på rasen, men han hadde en utrolig stilig farge iallefall!!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
Side: av 87 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.