hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestenavn-leken :-)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hestenavn-leken :-)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 87

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  09:20:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Synes leken kan fortsette på Hesteraser jeg etter vi er ferdige med navn... Så blir det en artig variasjon.... Eller for å gjøre det litt vanskelig... At hesterasen og navnet skal begynne på samme bokstav (og det skal ikke være funnet opp)!!

Bare noen forslag

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  09:43:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg stemmer heller for egen tråd for hesteraser, eller varianten som Roxira foreslår. Ballen er kastet til deg for å lage ny tråd

Egen tråd for kjente ryttere, utstyr.. *hehe* Fyr løs med fantasien..

Hmm.. Jeg tror jeg får prioritere jobb fremfor å finne en hest på U..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  10:22:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Unisys, en hoppe som stod litt på et ridesenter jeg drev på. Tror hun ble slaktet da hun ikke egnet seg som avelshoppe - hun bet i hjel det siste føllet sitt (mener jeg å huske).

Og nei Roxira, tråden blir som den er :-)
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  10:34:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Vemmetofte Rainman

Dressurhingst som Andreas Helgestrand har startet endel i dressur. Eies av hans far, og er denne sesongen på Stall K i Norge, og vil være å møte på konkurransebanen med norsk rytter.

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  10:43:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Waldemar, den aller første "hestekjærligheten" min. Fikk aldri ridd ham, men åh som jeg forgudet den hesten. En diiger (i alle fall på den tiden - jeg var 8, tipper han var rundt 165) trakhenervallak, og for å gjøre klisjeen enda bedre så var han en "perfekt" skimmel ;-) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  10:49:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Uff.. X.. Men det må jo være en hest som heter Xerxes. Og ja da..

Xerxes. Google forteller meg at den står på Skånland stall og rideklubb

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  11:10:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
YAMAHA!!?? Nei det var noe annet......

Yabbadabbadooh....jeg kødder ikke...fant den på DNT sine sider...

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 13/04/2005 :  11:30:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
ZOUKRIS, fullblodshingst som står hos Gina Mathisen.....
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  12:56:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Æ - Joda, søkte på kalblodser og Æ kom frem
Therese
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  13:27:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Østlies Snøhvit, fjording hoppe hos Onkels Gård (Hege Nybråten)

bilde her:

Redigert av - Lucinda: den 13/04/2005 13:31:35 Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  13:48:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Årnsetgubben, Kaldblodstraver som var far til min første hest Rokko.
Årnsetgubben var snill 364 dager i året, og den siste kunne han være rabiat... Drepte visst en hestepasser en gang... Rokko var heldigvis snill selv om et av hans avkom igjen var slik hele tiden som Årnsetgubben var den ene dagen... Ble vel slaktet ung, den.. Og Rokko var kastrert som 5-åring, så han lagde ikke flere skumle avkom...

Hilsen Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  13:54:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Første gang rundt.. Wow! Noen litt tricky bokstaver, men morsomt

Alfas Arnt

Varmblodsridehest som vant 4-årscupen i dressur i fjor. Kåret..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 13/04/2005 13:54:38 Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  14:11:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Beauty, sikkert ikkje den einaste med det namnet, men den eg tenker på er ei Welsh Mountain hoppe eg rei på da eg var ein del år yngre. Den lever nok sikkert ikkje lenger for den var rundt 25 år i 1994.
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 13/04/2005 :  14:23:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Charlotte - Sjarmerende shettis på 25 år. Perfekt barneponni og elendig konkurransehest. Alle liker henne og hun liker nesten alle og er satt bort på fôr nå. Svart og hvit.
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2005 :  14:30:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kan være litt uenighet om Donnerhall ble tatt eller ikke.. For å safe:

Donnerwetter, Donnerhalls far

Side: av 87 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.