hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestenavn-leken :-)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hestenavn-leken :-)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 87

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  21:45:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Pegasus Perle, søt svart sportponni med ståman som sto på stallen før.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 25/04/2005 :  21:58:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Ratinza Z forholdsvis høyt merittert hoppe som konkurrerte sprang, og siden jeg nå er litt dårlig på navn husker jeg ikke helt hvem som red henne...Men jeg tror det var Ludger Beerbaum (rett meg gjerne om jeg tar feil)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning

Redigert av - Guro den 25/04/2005 22:09:52 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  22:04:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Guro kan ikke alfabetet, Q kommer før R ;-) Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  22:05:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Guro; du glemte Q...
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 25/04/2005 :  22:11:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Nå er det offisielt..jeg gir opp å skrive innlegg her til jeg er ferdig med eksamen..
Men kan jeg ta Q også da??

Hvis ingen har skrevet han før så har vi jo:
Quidam De Revel (stavefeil??)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  22:50:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Da tar jeg S, siden Guro har tatt R og Q, om enn i feil rekkefølge ;)

Stjernelyngen 111: pappaen til Mille, nordlandshesten jeg hadde på for.. Sikkert en fin hest..fikk en superduper datter iallefall!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  22:51:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Selander Borken, nydelig kaldblodsvallak. Eies av stalleieren hvor jeg står.
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  23:06:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Teddy (heter egentlig Fredensborgs Fabian men går under Teddy til daglig) - Welsh Mountain ponnien min... Han er bare verdens nydeligste lille ponni!! Som vet han er pen og viser seg gjerne frem! Og har et steg som får en hver til å måpe!!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 25/04/2005 :  23:09:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
The Noble Player, morfar til min hoppe og "barnebarn" av Northern Dancer. Fullblodshingst som virket mange år i Norge og har en rekke avkom her. Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 26/04/2005 :  07:21:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Utter Boy, ("Utter,n") en halvblodvallak jeg trente mye tidligere etter Utrillo.

Sistnevnte er her:http://flyinge.se/ Klikk <øvrigt>.

Redigert av - xxxx den 26/04/2005 07:25:54 Gå til toppen av siden

sammy
» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  08:36:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesammy  Svar med kopi av melding
Vilvintuna, ei grå fjordhoppe jeg stelte for noen år siden da jeg bodde hjemme på Moi. Hun står der enda, flotte hesten ;-)
Far: Klippen, Mor: Rosa
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  10:13:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Willy! Endelig fikk jeg lov. Willy var fôrhesten min fram til forrige onsdag. En blanding av nordlands og islandshest, og en gutt med egne meninger! Hvis vi ikke skulle på tur, nei da skulle vi ikke på tur! Men han var da en nydelig liten ponnis. Ligger bilder av han på vippen min om noen har interesse av å se. Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 26/04/2005 :  12:46:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
XAI XAI , fullblodshoppe født i 1998 etter The Noble Player.
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  12:50:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Yankee Trot : Varmblodstraver som sto på nabogården. Søt gutt, om enn litt nervøs...
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  12:51:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Tar en til jeg...;)

Zig Zag - skolehest på Brunla. Veldig søt og grei, rød med et artig bles..

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
Side: av 87 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 3.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.