hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestenavn-leken :-)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hestenavn-leken :-)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 87

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2005 :  18:01:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Zu-Z, araber/haflinger blandingshoppe som står ved siden av forponnien min.
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 19/04/2005 :  21:03:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
He,he,he....etter å ha lusket litt på DNT`s sider fant jeg en kaldblods traver med det klingende navnet Æ....! Hi,hi,hi......
Takker for meg. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 19/04/2005 :  21:29:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Æ er tatt tidligere, så noen må dukke opp med noe annet :)

(jeg er helt blank)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2005 :  22:15:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Ærling...
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 19/04/2005 :  23:14:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm....Sorry duplikat :) Ikke meningen....
Men her er iallefall en på Ø :Øystein,en shettis nord på øya jeg bor! En liten ramp av en ponni med Stor vilje :)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  23:34:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Åsdalstjerna: En hest ei jeg kjenner ville kjøpe, men den ble solgt før hun fikk den
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  23:46:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Amadeus, tidligere kåret fjordingshingst

Redigert av - Lucinda: den 20/04/2005 23:47:17 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  23:55:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Borka - Min yndlingshest i tidligere tider. Var selvsagt borket, og hadde helt, helt kort svart man pga andre hesters glede for å spise den opp, og hennes glede av å klø den av pga noe eksem. Jeg syntes allikevel hun var den beste hesten i verden en periode. Helt til jeg fant en annen en. Det var tider det :) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  00:06:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Calinka. Hun var ei blanding av fjording og araber, meget pen hoppe. Hadde fjordingens farger og araberkropp.
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 21/04/2005 :  00:16:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Damachida - norskeid galopphest som feiet alle de andre av banen i Dubai i vår .

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning

Redigert av - Guro den 21/04/2005 00:18:09 Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  01:19:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Eikdokka Fjordhoppa jeg har. *yeay, fikk endelig skrive Eikdokka*
Therese
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  07:20:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Fynt. Megaherlig gammel araberhingst som bor på araberstutteriet her:)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  09:04:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Geronimo Hingsten til ei venninne... Ble plutselig litt usikker på om han er Paint eller Pinto....
*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  09:05:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hemla, islandshest i Mandal.

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  09:13:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Indian Summer - En flekkete stor ponni som var på MG laget mitt i fjor... Er ikke sikker på rasen! Lekker hest!!
*~Susanne~*

Gå til toppen av siden
Side: av 87 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.69 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.