hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fann avmagra hester
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Fann avmagra hester
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lucinda:

Norway

Skrevet - 12/04/2005 :  11:15:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Fann avmagra fjordhestar

Kajsa

» VIP

Skrevet - 12/04/2005 :  12:40:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Shagya_luver
» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2005 :  14:40:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sånne folk skulle ikke hatt lov til å ha hest!!! Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2005 :  16:06:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
huff, det var jo helt forferdelig.... å behandle levende vesner på en slik måte.... jeg fatter ikke at noen kan være så grusomme jeg...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2005 :  00:16:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
huff blir så trist når jeg hører sånt :(
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2005 :  20:52:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Ahhh! Blir så sint
Stakkars!

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 16/05/2005 :  23:05:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff.. blir helt fra meg når jeg hører slikt!

det har skjedd noe lignende her i sørtrøndelag og, like ved der jeg bor! det er en mann som har 2 fjordinger, stallen er nesten bare ruiner.. og ikke noe mat, mjøl å lignende.. en vinter var det også en av fjoringene som døde pga kulde, han frøs ijel.. eieren dro bare hesten opp i skog kansten og la noen bar grener over hesten.. så naboen merket det og måtte ta ansvaret for å greve han ned.. eieren kjøpte en ny fjording, for å ta over plassen til den døde.. har endå ikke sett hestene ute i år! jeg vet ikke om han har dem heller!

det var enda en hestekaillj og som hadde en 20 fjordinger som jikk på myra, og sultet.. ikke mye mat og finne på ei myr heller da! og de var sjikkelige magre altså.. skjittene.. det har også blitt innavel der, så det er mange dø-fødte som har kommet til, for han bruker bare en hingst på alle hoppene sine! fjordingene sakl jo tåle og stå ute, men når det regner på dem og det blir vind, begynner jeg og synes synd på dem!
der kom dyrebeskyttelsen og tok hestene med seg, kanskje avlivet noen, så han har ikke noen hester nå for øyeblikket!

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.