hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny rideklubb
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Ny rideklubb
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2005 :  10:39:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Vi driver nå å stifter en ny rideklubb... Røyken og Hurum Ride- og Kjøreklubb.

Søknaden er nå sendt inn til Norges Idrettsforbund.

Men det jeg lurer på er: Er det ofte at rideklubber ikke blir godkjent? Dette er første gangen jeg stifter en klubb så snart blir jeg jo en erfaring rikere.

Men er det noen som har peiling på om det er mange klubber som ikke blir godkjent? Og hvorfor?

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2005 :  11:23:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg tror det stortsett går gjennom. Jeg vet ikke om noen klubber som ikke har blitt godkjente. Har aldri vært i et styre som har gått inn for å få godkjent ny klubb, men har hatt tilfeller hvor andre på stallen har gått sammen for å få dette gjort.

Det jeg har hørt som problemer er mer det å kunne få innpass på et sted dere ønsker å holde til, og hvor det alt finnes en klubb fra før. Jeg vet om tilfeller hvor folk har startet ny klubb et sted hvor det allerede finnes en godt etablert rideklubb. Fordi stallen har vært i eie av noen andre, kjenner jeg til nye klubber som da har hatt problemer med å kunne etablere seg og ha arrangementer på det stedet de selv har ønsket som tilholdssted. Dette har ikke noe med NRYF eller NIF å gjøre, men mer eiere at tilholdssted. Det kan være greit å vite også, før man stifter en klubb. Antagelig har de fleste etablert en god tone og et godt samarbeid med stedet de ønsker å holde til før de stifter klubben. Ofte er nye klubber også første klubb som etableres på dette stedet.

Lykke til, det går nok bra

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.