hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fritt frem for kloning av hest.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Fritt frem for kloning av hest.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lene.

Norway

Skrevet - 08/05/2005 :  23:47:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er vel egentlig ikke det å tjene penger på hesten som er problemet slik jeg ser det...men MÅTEN det blir gjort på... En traver er en hest man gjerne vil tjene noen kroner på,samme både med oppdrett og andre som tjener penger på hest...

Men, når det går mer på våre prinsipper enn på dyrene sine,når det blir snakk om at dyrenes leve-standar blir forringet,og det blir smerte og kortere leve-tid,hvis det er prisen dyrene (og til sist vi) må betale....da føler jeg det på tide å "stikke fingeren i jorda"....og se om det er verd det...

Da er det ikke bare snakk om hester,men også alle de x-antall dyre-raser vi har skapt for å få et bedre "samfun" for oss mennesker...for å få varme klær,større utvalg og billigere mat osv,osv...

Nei,er mulig jeg terger på meg mange nå,men alvorlig talt.....

Hadde det nå vært snakk om å klone for å klare å mette alle dem som ikke HAR mat,klær ol. og ikke bare for at de som allerede har masse penger skal få mer.... da hadde saken vært en helt annen for mitt vedkommende........

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2005 :  23:56:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Helt enig med deg Lene, syntes vi skal slutte å tukle med naturen kun for egen profitt og tenke litt på hva vi egentlig holder på med. Hadde gjerne begynt å boikotte alt det hyperkommersielle og syntetiske, men det er ikke så lett når det ikke finnes annet.

Vi har nok mat her i verden uten kloning; hvis vi bare deler det på en rettferdig måte.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.