hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Burde jeg følge magen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Burde jeg følge magen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  22:50:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Takk =D Har fått fordøyd det litt mer nå, og tror jeg kommer til å bli fornøyd. Nå kommer jeg jo ikke til å klare å vente til slutten av juni nå da.. *sette meg ned å telle dager* Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  09:51:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer med hest!
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  12:35:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Gratulerer med valget! Vi håper nok alle på å få se noen bilder av henne... :-)

Hilsen Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  16:21:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Takk og takk og takk, dere er så koselige :)
Bilder skal det nok bli etterhvert, ikke tvil om det! :)

Ponnimamma: Kan du ikke sende meg en mail på mailadressen som står på vip'en min, så kan du få vite hva du ønsker :)
Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 03/05/2005 :  16:45:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjempeartig med ny hest da:D
Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2005 :  18:28:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Så absolutt! :) Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 06/05/2005 :  23:31:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå skal jeg ikke si noe sikkert, men jeg tror ikke du kommer til å angre. For det første så virka jo dette som en fin hest, at hun ikke kan stå stille, er jo ikke det helt store problemet. Det får du nok luket bort
Men slik er min historie om magefølelse.
Jeg skal ha ny hest. Iallefall ikke islending, har lyst på. Men de er alt for dyre. Og så finner jeg et bilde av Birtingur på nettet. Men han står jo under solgte hester. Synd.. han var skikkelig fin Men når jeg er helt oppslukt i denne vakre hesten tvinger samboern min, Steffen, meg til å sende en mail og høre om han virkelig er solg.

Oh.. lykke. Han er ikke det!!!!

MEN jeg har jo ikke 35.000!!!! Jeg kan iallefall ikke kjøpe han før til høsten(om det enn går da). Det gjør ingenting sier de som eier han, og vi er hjertelige velkomne å se på han!!

Vi kjører 4 1/2 time til Hallingdal... kun for å kikke. Tok meg fri fra jobben og greier.

Birtingur var 6 år, kasterert for ett år siden(enda veldig hingst), bare innridd og stått hele vinteren, han trengte MYE trening. Og jeg hadde ALDRI ridd en islendig før.
Jeg bare kikka på han en 1/2 times tid, og satt på han 5 min.

Jeg bare visste selv om alt fornuft sa nei, at denne hesten måtte jeg ha!!

Alle på stallen advarte meg mot "hestekara fra Hallindal". Og Steffen måtte selge flere våpen for å få råd til han (snille snille Steffen). Jeg betalte 6000 først, og kunne hente han da.(!!!) Så betalte jeg resten når jeg hadde skaffet penger (Alt for snille selgere...hehe)

UANSETT... Birtingur er virkelig hesten i mitt liv, vi har så god kjemi, og jeg elsker han!!!

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2005 :  20:04:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
..men så lett skulle det ikke være..

Fikk telefon her om dagen om at hesten var blitt halt, men at eier skulle se hvordan det utviklet seg. Fikk telefon igjen i dag om at det var værre enn først antatt. Hun har fått en kortisonsprøyte nå, og de regner med at hun er haltfri i løpet av 2-3 uker. Men, hun kan kanskje ikke brukes 100% før mellom 3-6 måneder.
Så nå må jeg vurdere alt på nytt...
Uff.. Og ting som hadde gått så fint.. Jeg har ikke lyst eller tid til å dra ut å prøve masse flere hester igjen.. *hjertesukk* :(
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 13/05/2005 :  21:37:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei,så leit....

Kan ikke si annet enn at du må tenke deg godt om hva du vil gjøre...er jo mulig du kan få den rimeligere hvis du allikevel vil ha den...?
Og skulle så være(så lenge du vet hesten blir 100% bra...),så har du gjerne god tid å trene på diverse bakke-øvelser(som stå i ro...),og bli godt kjent med hesten ved pleie ol.....?

Men er jo også mye mer arbeid med en halt hest...og ikke kan du ri på en god stund...

Huff...er ikke enkelt uansett hva du bestemmer deg for...

Får bare ønske deg lykke til med valget...
*trøste-klem*

Takker for meg. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.