hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - fornøyd/misfornøyd med auksjonsvarene?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 fornøyd/misfornøyd med auksjonsvarene?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 01/04/2005 :  13:48:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Nå har det vært auksjoner på hestemarked en stund.. Er du fornøyd eller misfornøyd med varene de har vunnet?

Har selv "vunnet" et dekken og en longeringsgjord på auksjonen, og synes det var helt ok. Ikke akkurat super kvalitet, men de varer vel en stund til håper jeg :)

Hvilket inntrykk har dere andre av auksjonsvarene?

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2005 :  15:09:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Jeg har vunnet en hestemarked-genser, det er en av de beste genserene jeg har hatt på meg!:) Jeg likte den veldig godt.:)
Størrelsen va akkurat det den skal vere, ikke som på mange butikker der M er egenltig XS! Er veldig fornøyd jeg..:)

Ann Lajla

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 02/04/2005 :  12:43:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Varene er vel ok, ikke superb kvalitet akkurat, men helt greit.

Har "vunnet" en salveske (som jeg egentlig ikke er så fornød med: den har bare fester relativt høyt oppe, slik at de "dasker" hesten når det går raskere en skritt) og benbeskyttere (disse er enda ubrukte så holdbarhet etc vet jeg ikke noe om. Disse ble engtlig vunnet uten mening, la bare inn en ganske lavd bud.. *poff*).

Det jeg syns er litt drøyt er portoen. 109 kroner for å få tilsendt en par benbeskyttere liksom..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2005 :  18:16:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
109? Jeg betalte 156,- og budet jeg la inn var på 99, altså 57,- i porto

Det er greitt med 107/109 i porto på et stort dekken, men på noen benbelegg??

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 04/04/2005 :  22:20:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Alt som veier under to kilo kan sendes som brev, så det er mange av auksjonsvarene som kan sendes langt billigere enn Norgespakke som Hestemarked bruker (Norgespakke er ikke noe billig måte å sende varene på akkurat...) Ved stort format (er visse mål som jeg ikke husker) koster det 15 kr for brev under 1 kg, og 37 kr for brev over 1 kg. Ser nå også at T-skjortene f.ex. har porto på 22 kr, så da har vel hestemarked skjønt noe da ;)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 04/04/2005 :  22:26:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Dersom man vinner fleire auksjoner og betaler dei samtidig sparer man litt porto for da blir det berre ein porto på f.eks 110 kr for 5-6 varer. Da går det an. Men å betale 110 kr porto for berre eit dekken f.eks. Det blir litt drøyt.

Gå til toppen av siden

anne

» VIP

Skrevet - 05/04/2005 :  00:21:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alt som veier over 1 kg blir portoen dessverre 110 kr. Alt under 1 kg går som brev. Det er ingen av dekkene som hestemarked selger som veier under 1 kg og kan derfor ikke gå som brev og koster derfor dekken 110 kr i porto.

-anne-

Redigert av - anne den 05/04/2005 00:23:07 Gå til toppen av siden

Cossie_babe

» VIP

Skrevet - 09/04/2005 :  09:26:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil ikke kommentere porto selv om jeg og syntes enkelte ting er ganske dyrt å få tilsendt.

Men jeg vant noen transportsokker og de er jeg svært misfornøyd med.
Da jeg skulle åpne de for å ta de på så røk den ene borrelåsen,og det holder ikke for utstyr man liksom skal stole på holder hestens ben trygge under transport.
Hvis jeg med min lille kraft klarer å revne den ved bare å åpne den så skal det ikke mye til.Og det var jo da en del penger for fattige meg rett ut vinduet..(omtrent)

Har andre vært like uheldig med kvaliteten på ting?
Hva har dere gjordt med det?
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2005 :  09:31:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Du har reklamasjonsrett.

Jeg har antagelig de samme transportsokkene. Jeg har ikke brukt de mye, men har brukt dem. I tillegg kjenner jeg andre som har brukt dem mer. De har holdt bra.

Men som sagt.. Benytt reklamasjonsretten. Ting skal ikke gå i stykker så lett som du beskriver her.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

anne

» VIP

Skrevet - 10/04/2005 :  00:52:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis varen du har kjøpt har gått i stykker og du er veldig misfornøyd så ta kontakt med hestemarked.no på tlf 23376940 slik at de får en sjanse til å rette det opp... Er ikke lett å gjøre en ting godt igjen hvis man ikke får tilbake melding på hva som er galt.

Håper det løser seg for deg!

mvh Anne
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.94 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.