hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Et godt kjøp?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Gode tips!
 Et godt kjøp?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2005 :  15:24:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg er på jakt etter hest. Så lurer jeg på om noen av dere kunne gi meg noen gode råd om hvor jeg kan få en god hest til en god pris.

Jeg ønsker meg helst en varmblodsridehest eller en fullblods. Hesten bør kunne gå LB spreng/dressur. Jeg kan ikke gi mer enn 30.000 m/utstyr. Hesten må selfølgelig være snill. Er det noen som vet om noe som kunne passe?

håper på svar

Mvh Helle

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2005 :  15:37:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du må vel bare lete rundt på ulike annonsesteder! Dra ut å prøv, og ha med deg en erfaren til å hjelpe deg.
I forhold til prisen, og at du vil ha en god hest, så spørs det hva du legger i det; alder, helse, hva slags utstyr vil du at skal følge med, tidligere prestasjoner, gemytt, nivå (du sier LB- skal den da gå LB "perfekt"?), ellers "tilstand" osv.
Vet av mange ok LB hester, men de ligger på priser rundt 60000 -/+, og det er uten utstyr, og en alder på rundt 10 år, men disse trenger verken være så veldig snille eller lette å ri.

Hege Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2005 :  16:05:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
jeg tenker meg vel at noe av det viktigste er et godt gemytt. Helse er også selfølgelig viktig. tidligere prestajoner er ikke så veldig viktig, men hesten bør jo kunne litt...

Jeg har jo funnet ut at prisen på slike hester er som hege.jo sier over her rundt 60.000, men jeg har ikke så mye....:)

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

anki15

» VIP

Skrevet - 30/03/2005 :  17:41:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du sier at du vil kjøpe en varmblods-ridehest eller fullblods. Det finnes jo enormt mange andre heste-raser til halvparten av prisen!

Husker da jeg skulle ha hest og så på annonser her inne på hestermarked minst 5 ganger om dagen. Da skulle jeg ha haflinger. Og det skulle IKKE være en varmblods.
Etter et par måneder fant en jeg kjenner en perfekt varmblods_x-traver..."Nei, jeg vil ikke ha varmblods!!!!" sa jeg, men tenkte oxo at det ikke skadet å prøve. Etter jeg hadde besøkt denne varmblodsen et par ganger, så hadde jeg innsett at det ikke finnes en bedre hest sompasser meg. han er såååå snill og er meg i heste-formatså da gikk det slik at jeg fikk ham, og har aldri vært lykkeligere!

Lykke til!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.