hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - VIKTIG - Pura raza española
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 VIKTIG - Pura raza española
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Irene A

Norway

Skrevet - 30/03/2005 :  12:50:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Jeg prøver å få samlet folk i norge som enten eier PRE eller er interessert i rasen, slik at vi kan få dannet en interesseorganisasjon. PRE-rasen har et spesielt system for kåring og innskriving i stamboken. Det er kun spanjoler som kan kåre rasen, uansett hvilket land rasen er i. Dette for å bevare rasen ren, og ikke miste rasepreget. Det er mange regler å forholde seg til, og det er viktig at vi i norge lærer mer om dette.
Veien er kanskje lang før vi i norge har vår egen raseforening som er godkjent av Cria Caballar, men en interesseforening er en start, slik at vi kan samle oss.

Jeg mener ikke at jeg skal lede en evt forening, men jeg tar med dette initiativet til å starte en, slik at vi får begynt! Håper mange er interesert og kommer med innspill.

Jeg kan kontaktes på mail: ireneand6@hotmail.com eller irene@tgn.no

Mvh Irene Andersen

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2005 :  09:54:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Kjempe tiltak
Tror det er mange som har tenkt det samme, men aldri får gjordt noe!
Hadde vært bra om en kunne få opp en hjemmeside for de norske PRE hestene/eierne, der en kan presentere hestene/eierne og ha en oversikt over hingster! Etterhvert hvis en får samlet nok folk, kan en begynne å tenke på en forening!
Har vært i kontakt med den svenske foreningen, og de var åpen for å kunne holde en visning med cria caballar i Norge igjen når de kommer fra Spania nå i høst! Kansje det første tiltak en kan prøve å få igang? Det er jo ikke lenge igjen, og kansje på tide å tenke på
Tror nok en blir nødt til å ta en ringerunde for å rekke alle!
Jeg blir gjerne med for å prøve å få dette til!

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.