hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - gule tisseflekker
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 gule tisseflekker
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 17/03/2005 :  14:25:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
heizann =)
nå har den gråe dotten blitt gul av piss...
det er så stygt...det er kun på den ene siden og på magen...
har prøvd å vakse med rønnsåpe, men det gikk ikke bort...sånn pusse stein er prøvd, piggbørste...hva jeg gjøre for å få litt renere? og kanskje så han blir grå istedet for pissgul?

Ullsokken

Norway

Skrevet - 17/03/2005 :  16:45:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Du kan prøve tørrsjampo eller trekull. Ellers får man helt sikkert kjøpt spesialmiddel også..
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 17/03/2005 :  22:53:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grønnsåpe funker også bra. Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 18/03/2005 :  18:22:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
skrubbet han inn med grønnsåpe 2 ganger i går og det ble noe bedre.... luktet skikkelig godt etterpå=) badet selvsagt ikke hele hesten, bare låret hans...har dere hørt om at sitron fjerner tisseflekker?!
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 18/03/2005 :  19:54:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Vist du vasker med grønnsåpevatn og lar være å skylle det av med vatn etterpå så vil eg tru att tisseflekkane går vekk etter ei sund. Kan ta litt tid da, men vær tolmodig så går dei nok vekk.

Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 18/03/2005 :  23:31:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kull skal hjelpe på. Ellers så skal visst potetmel være effektivt også? Tror det er på litt fuktig pels. Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 19/03/2005 :  11:13:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
han ble faktisk renere =)
Gå til toppen av siden

Kikki+Asterix

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  12:29:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKikki+Asterix  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKikki+Asterix  Svar med kopi av melding
Jeg har hørt at grønnsåpe hjelper, også bruker vi potetmel på manen og halen til heten jeg steller for at den ikke skal se så grå ut..
Asterix<3 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  08:43:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Man får kjøpt slik blå shampo til hvite/ grå hester,
men det er uansett ikke bra å vaske hesten i hytt og gevær.
Tror jeg ville lagt på et tynt dekken, passet på å ha ren tørr flis eller rett og slett latt tisseflekker være tisseflekker.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 21/11/2005 :  09:40:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Bløt på pelsen der han er gul, gni inn godt med potetmel, la tørke, børst vekk. Ren og pen hest. Har funka bra på de jeg har gjort det på iallfall, har hatt skimmel en gang og aldri mer!
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  11:19:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Forhesten min er hvit. Før han ble bartbert brukte jeg opp mot 45 minutter på pussing før jeg skulle ut å ri, da jeg ikke liker å ri ut med en gul hest. Har prøvd mye forskjellig. I sommer brukte jeg lactacyd og lunkent vann på de værste flekkene. Nå som det er kaldere bruker jeg pussestein og / eller tørrshampo. Tørrshampoen til equilux er bare helt genial. Spray på; vent noen minutter,og tørk av med en klut. Dette er sikkert som amen i kirka.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.