hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Krinstrening med Per Waaler.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Krinstrening med Per Waaler.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lucinda:

Norway

Skrevet - 14/03/2005 :  18:10:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Rytterkrinsen her hos meg har planlagt krinstrening for Per Waaler.

Det er i og for seg ein kjempemulighet å få ri for han da, men likevel er eg i tvil om eg skal melde meg på treninga.

Litt usikker egentleg om det er noko vits siden hesten min er ein unghest endå som har masse, masse igjen å lære. Og så er det ein fjording da. Skjønt det er jo også store deler av resten av hestemateriellet her da, Fjordinger.

Vel, hesten min er 5 år og vi har trent seriøst i ca 6mnd. Startet å ri henne på bane i oktober 2004. For tida er vi på ca LB nivå på trening.

Nokon som har ridd for Per Waaler, og som har positive og negative erfaringer med det??

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2005 :  18:17:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri ridd for Per, og kun sett folk på "store brune" ri for han. Men hvorfor ikke prøve? Om det overhode ikke fungerer så er du antagelig likevel en erfaring rikere.. Og om det fungerer kan du kanskje koste på flere slike erfaringer? At du har unghest mener jeg er en ekstra stor grunn til å satse på dette. Det er trossalt i unghestårene du former hesten.. Selv om instruksjon er noe dere begge antagelig trenger gjennom hele livet. Det er vel litt morsomt å få noen med litt kvalitet over på vestkanten. Dere har antagelig ikke mengder av dem fra før, selv om jeg antar at dere også har dyktige folk.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 17/03/2005 :  12:03:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg er en av Pers elever, og jeg vil bare si en ting. Per rir og har ridd mye rart, så du trenger ikke være redd for å melde deg på! Per er en veldig fornuftig og mosom fyr, og ler aldri AV folk, bare MED, hvis du forstår hva jeg mener! Jeg syns du skal melde deg på å se hva du får ut av det! Det er ikke farlig selv om du i noens øyne "bare" har en fjording! Det er ikke bare bare og ha fjordinger skal jeg si deg, men det vet du nok. (har hatt fjording selv jeg)
Hopp i det! Og lykke til...
Klem fra Hanne

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

rk

» VIP

Skrevet - 17/03/2005 :  21:04:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri ridd for Per Waaler, men ridelæreren min rir for han noen ganger. Hun og alle andre som jeg har hørt snakke om han, sier bare positive ting. Skal forresten på rideleir hos han i sommer. Gleder meg!

Jeg synes du absolutt bør melde deg på!
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 18/03/2005 :  08:38:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Rk--> Hvem er det du rir for?

Hvilke uke skal du på leir her? Mye moro du vil få på Skauen! Vet ikke om jeg er her da, men det får tiden vise. Tror jeg flytter med en gang... weeeeeeeeeee...

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

mint
» VIP

Skrevet - 18/03/2005 :  09:13:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hiv deg på! Jeg har ridd for Paul Fielder på fjording, og han var bare mektig imponert over våre små gule og deres allsidighet. Jeg kjenner Per som en "rund" fyr som vil ta treningen av dere like alvorlig som noen andre. Lykke til! Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 18/03/2005 :  11:16:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg meldte meg på for eit par dager siden og trur det var lurt, for nå er kurset heilt fullt.

Gå til toppen av siden

rk

» VIP

Skrevet - 19/03/2005 :  18:11:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg rir for ei som heter Anna. Hun er ikke noe spesielt kjent, men hun er veldig flink!

Skal på rideleir på Skauen i uke 26. Gleder meg sykt!!!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.