hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pris på kjøresele/arbeidssele?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Pris på kjøresele/arbeidssele?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/03/2005 :  11:42:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Noen som kan tippe en pris på en god og solid kjøre/arbeidssele til en kat. A ponni (welsh)? Takker for svar....
www.hestene.no

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2005 :  13:38:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Regner med det er bogtresele du skal ha, disse ligger på rundt 5000,- nye, men jeg vil anbefale seg å prøve å finne en god, gammel en, disse har en utrolig lærkvalitet som de nye ikke kan måle seg med, og koster 2-5000,- (må vanligvis pusses litt på først da). Jeg kjøpte en svensk armesele til dølagampen min til 2000,-, denne var brukt under krigen!! Og hadde ingen mangler, og det var aldri noen problemer med denne, desverre passet den ikke til kaldblodsen min, så jeg måtte selge den, og kjøpte da sele fra høøks, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har hatt den inne til reparasjon.

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 12/03/2005 :  13:38:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med Holmøyane Seletøy? De lager seler til alle "fasonger og størrelser". Er kanskje forholdsvis dyrt, men mener at mesteparten av det de selger lager og syr de selve. De pleier å å ha stand på Fjordingsmatrnaen i Lom, så da kan du jo høre med dem selv der. Men det er vel i mai/juni det.... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.