hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - en vakker dag i stallen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 en vakker dag i stallen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 05/03/2005 :  18:55:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei =)
for en fantastisk dag i stallen =) hentet inn hesten fra beite som vanlig, og satte han inn , men da var noe av gleden bort, han var dødsstresset, kunne ikke stå stille og holdt på å rive ned alt av kjettinger, han som alltid hadde vært rolig.men idag skjedde det noe rart på andre siden av elva, det var skihopping, og han hørte del vel, og ble totalt nervevrak, hesten skalv , med hele kroppen.
Ta tok jeg han ut, og trente litt horsemanship, d begynte den fantastiske dagen min =)
slapp han løs på banen, og gikk min vei, og hesten fulgte etter.
dette måtte jeg teste om han virkelig fulgte meg, og det gjorde han, hvor enn jeg gikk var han rett bak meg. han stoppet på sekundet ,når jeg stoppet, men så begynte jeg å løpe litt, og jaggu travet hesten pent bak meg, og han stoppet med en gang jeg stoppet. han travet tilogmed ved siden av meg... alle typer vendinger tok bak meg =)
for en veldig deilig følse !!

og så gikk jeg inn for å ri han på bane, han slappet av og gikk i en lav form. så skulle vi fatte galopp, og gjett hvem som fattet riktig galopp, og en kontrollert galopp, tilogmed på venstre hånd...=)
for en deilig dag å være glad i hester =)

Andre her som har hatt en fin dag i stallen ? =)

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 05/03/2005 :  21:28:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Så koselig med slike solskinnshistorier :D

Jeg hadde en flott dag i stallen på onsdag jeg. Sol og snø og hesten jeg bruker å ri, (som jeg ikke er så begeistret for å galoppere med på tur ) og godt selskalp. Vi red gjennom skogen hvor trærne var dekket med snø og solen skinte inn. Det var så idyllisk og flott. I tillegg hadde jeg to flotte kontrollerte galopper på hoppa :D

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 05/03/2005 :  23:56:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Hadde også ein fin dag i dag. Starta treningstemne og debuterte hesten min i LB. Det gjekk kjempebra. Oppnådde 58,4% i LB:1 og fekk plassering. Blei nr 4 av 20. Hesten er ei snart 5 år gamal fjordingshoppe som eg har trent dressur på siden oktober 2004.

Hadde ikkje akkurat forventa å få plassering på hestens første start i LB da men gleden var desto større.

Redigert av - Lucinda: den 05/03/2005 23:58:40 Gå til toppen av siden

Candyerbest!

» VIP

Skrevet - 14/03/2005 :  20:58:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
I dag var det snø og vind, og hesten jeg rei var veldig redd alt mulig!! kunne nesten bare skritte, for det var så dårlig vær...! menmen.. det var koselig for det! hehe.. lille jenta mi er så søt og snill og flink! Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2005 :  21:13:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kjempeherlig idag. Masse masse snø, som er veldig uvanlig her i Stavanger. Hestene stor koste seg ute i snøen og jeg fikk meg en herlig galopp i halvmeter med nysnø. Kjekt å ri på tur i skogen når det er så mye snø, det er så vakkert :)

Snødde masse i går, men red ponnien på banen ute tross været. Syntes ponnien gikk kjempebra; føler alltid det går så mye bedre når man rir i dårlig vær, hehe.

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 22/03/2005 :  12:06:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde en flott dag i stallen i sommeren. Har egentlig flott dag hver gang jeg er i stallen, men dette var extra gøy.

Jeg gikk til stallen. Jeg gikk med to venniner. Stallen er to kilometer ifra der jeg bor. Det er en veldig kozelig stall. Det er en privatstall med 6 hester ut på landet. Det var sommerferie og sol. Da vi var fremme, var nesten alle hesteeierne der. En av hestene skulle selges, og da skulle passeren få ri tur med hesten. Opprinnelig er ikke hesten innridd. men siden fire andre hester skulle være med på turen (Inkludert moren til hesten) Kom det til å gå fint. Hesten var jo ridd litt fra før. Vi strigelt hestene å salet opp. Jeg kunne ikke bruke salen, fordi den var det en annen jente som hadde tatt. Da alle hadde salet opp, skulle vi ri tur i skogen. Vi skrittet og pratet. Vi kappet av og til også. Maxi /Hesten jeg passer) Oppførte seg som en engel. Vi vasset litt i elvene. To av jentene falt av, men de overlevde. Da vi var tilbake salet vi av og så at hesten var svett!!!! Jeg hadde nådd målet mitt! Den late megga var svett! Hun pleier ikke å gidde å gjøre noen ting ser du. Vi salet av og pratet og kozet med hestene. Så ble vi hentet og gikk hjem. Det var en flott dag!

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.