hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideknappen 5 og grønt kort!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Rideknappen 5 og grønt kort!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Pan<3

Skrevet - 05/03/2005 :  18:44:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som vet om en side eller noe lignende som har bedømmelsesskjema til rideknappen 5 og grønt kort? Jeg finner det ikke noen steder!! Det hadde vært supert om noen kunne si meg det!!
Det er bare universet og menneskets dumhet som er grenseløs.... Men jeg er ikke sikker på det første...

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/03/2005 :  21:42:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke helt hva du tenker på når du sier bedømningsskjema. Er det dressurprotokollen, eller teoritesten?

Uannsett.. Her finner du litt info om grønt kort. Testene du får i forbindelse med teori-prøven tror jeg ikke ligger tilgjeneglig på nett. Den (tror det finnes flere varianter av den) bør ikke gjøre det iallfall Angående dressurprogrammer så finner du dem her. Jeg tror det er vanlig å bruke LC:1 Jernmerkeprøven 2003 eller LC:1 i forbindelse med rideknappen 5, men vet at det varierer fra klubb til klubb og ekvipasje til ekvipasje hva man skal vise. Noen klubber tillater gjerne at du rir et vanskeligere program, eller et program på tilsvarende nivå, om du ønsker det. Poenget er at du skal vise at du mestrer hesten din, og at du ridemessig er klar for å starte på D-stevner. I tillegg skal du hoppe et hinder som er opptil 50cm høyt. Fordelen med jernmerkeprøven er at du har et hinder i selve dressurprogrammet.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 06/03/2005 06:46:44 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.95 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.