hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eget islandshestforum!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Eget islandshestforum!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 02/03/2005 :  18:57:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Hei!!

Det er en ting jeg lurer på, og det er hvorfor det bare en islandshesten som har fårr egen forumplass??? Er den SÅÅÅ spesiell da?? Ikke det at jeg vil ha det fjernet eller noe, jeg bare lurer!!

Hilsen Inga

Black Baily <3

Guro
» VIP

Skrevet - 02/03/2005 :  19:35:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Nå har ikke jeg noe tilknytning til hestemarked.no, men jeg vil anta at det er et eget forum for islandshesten fordi det er enkelte kvaliteter knyttet til denne som vanskelig lar seg kategorisere på annen måte.
Akkurat som at man har forum for dressur/sprang osv. så har man vel valgt å kalle forumet "islandshest", for å favne feks gangartsridning ol og de problemer man måtte støte på med "sånt no".
Det var bare mitt synspunkt på hvorfor det er sånn. Det kommer sikkert mer kvalifiserte svar etterhvert:)

Guro
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 02/03/2005 :  21:01:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Har tenkt på det samme :) Det har nok noe med at islandshesten har disse ekstra gangartene, som Guro sier..
Også er det mange islandshester rundt om i Norge da - og det er noen flotte hester også :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 02/03/2005 :  21:38:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
ja, men det blir bare litt rart!!:):) Finnes mange andre spesielle hesteraser også!!!:)
Black Baily <3 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2005 :  22:28:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Islandshestridning er jo en egen konkurranseform. Jeg kan ikke komme på noen annen rase som har egen konkurranseform. Du har riktignok fjordhest NM, døle NM, nordlandshest NM osv, men da er selve ridegrenen sprang, dressur, kjøring eller liknende. Ikke noe særeget for disse rasene.

Legg merke til at forumet islandshest ligger under kategorien ridegrener. Som Guro sier er det mulig et mer egnet navn for forumet ville vært gangartsridning.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 02/03/2005 22:29:25 Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 08/03/2005 :  20:18:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Ja, det var igrunn det jeg tenkte!!:) Ville bare ha svar... Et mer passende navn hadde nok vært "gangartsridning" eller noe sånt, det er ihvertfall min mening!!:)
Black Baily <3 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.