hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - IDENTITETSLØSE DEBATTANTER...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 IDENTITETSLØSE DEBATTANTER...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 27/02/2005 :  14:26:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Spoff: Det har jeg faktisk ikke tenkt på... Godt poeng :)

-> jeg skal aldri skifte nick mer...hehe..

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 27/02/2005 :  14:56:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jøss, jeg har bare fått et par hyggelig meldinger her inne jeg, heldigvis ikke pr telefon :)

Fikk riktignok en lang melding om hvor forferdelig det er å spikre spiker i hovene på hestene av en barfotentusiast som tydeligvis mente jeg var en slem hestemishandler. Men ellers ingen masing.. :)
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 27/02/2005 :  15:23:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har faktisk fått sms noen ganger.. Da var jeg rask å fjerne telefon nr. mitt!
Therese
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2005 :  08:38:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Ja, vi mennesker er veldig forskjellige... Og noen er mere forskjellig enn andre igjen.. ;-)
Stort sett har jeg ikke fått mere enn en mail eller to og enkelte meldinger fra folk som lurer på konkrete ting via innboksen på vip'en min. Har vært bare hyggelig, det!

Kanskje litt mindre hyggelig for den som får pepper fra folk som ser annerledes på ting, slik som eligj fikk... Kan vel kanskje hende jeg blir litt sur da?

Forøvrig er det greit for meg med "anonyme" folk, bortsett fra at jeg blir veldig nysjerrig på dem om de har endel felles med meg, da... ;-) (Hvor de bor, hva de heter, hvor gamle de er osv...)
Jeg kan jo også ha møtt dem i en eller annen situasjon! Spennende...

Hilsen Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Liwi

Skrevet - 28/02/2005 :  11:14:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Verden er egentlig ikke så stor. Har jo møtt mennesker på "nett" jeg har mye til felles med, felles kjente m.v. - bl.a. da Guro. Ellers så har jeg jo faktisk møtt deg Line . Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2005 :  14:33:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Hmmmm.........?????
Ja, da ble det kronglete med identitetsløse debattanter.. He-he-he!!!! Hvordan skal jeg NÅ vite hvem du er? ;-)

Hilsen Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2005 :  20:10:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hehe, alltid like morsomt den situasjonen der:
"Noen kjenner deg, men du kjenner ikke noen" ;)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.6 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.