hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Alt utstyret vi så gjerne skulle hatt.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Alt utstyret vi så gjerne skulle hatt.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

silje-hero-embla

» VIP

Skrevet - 03/03/2005 :  13:44:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe.... må si jeg kjenner meg litt igjen her, bare at mine lister bruker å bli på flere sider dersom jeg først setter igang...*sukk...*

for tida så skulle jeg gitt ganske mye for penger nok til å kjøpe:

-et par nye sjabrakker og voilokker
-nytt hodelag
-tredelt bitt
-glatte lærtøyler og lærtøyler med gummi inside
-større striglekasse med mer børster i!!!
-regndekken
-boa hovboots m/brodder(hesten min er barfot)
-hovslagerforkle+nytt beskjæringsutstyr(trimmer høvene selv, og sjansen for å raspe på seg selv istedet for hoven kan være ganske stor...)
-en hel del bøker og videoer, samt ridekurs/beskjæringskurs
-et par nye ridebukser(fælt så fort slitt de blir!!)
-kingsland-jakke(rød og blå!)
-ny hjelm(sånn derby-greie)
-diverse sko/støvler/hansker fra mountain-horse

jah... kan få lista til å bli ganske så mye lengre, men jeg gir meg nå... det finnes altfor mye hesteutstyr og får lite penger!!!
Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2005 :  20:30:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Joa..Først og fremst ønsker jeg meg jo yndlingshesten min, Fernando0o0<33 Han skulle jeg gjerne hatt. Eller en super sprang og tur ponni=)
-http://minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?kat=4&pid=6126 denne ridebuksa skulle jeg gjerne hatt, ja. Min er ganske gammel og slit *Bare1årgammel*
-http://minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?s=2&kat=15&pid=3360 er golden stripe rideteppe hadde vært fint
-Den blå/turkise kingsland bomber eller sportsjakke hadde vært ehøt super duper! Men får den snart da;)
-Også skulle jeg jo gjerne hatt en lyseblå eller hvit sprang sjabrak med brodert navnet mitt på, eller fôrhesten min
-Lyseblå eller lyserosa grime! det hadde også vært supert! noen som vet hvor de selger det?
-DISNEY sjabrak! ja det er noe jeg ønsker meg mest! de er jo bare såååå fiine! eller hva?
ver noen om noen butikker/nettbutikker som selger disse? hadde ikke gjort noe om de hadde fleece bandasjer også til + grime=P

Nei nå er lista lang nok...
Orker ikke ramse opp mer=)

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 24/03/2005 :  20:44:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ønsker meg dette:
* Fleecedekken (Blå-str.135)
*Transportsbeskyttelser (Str. Cob hvis det finnes)
*Ridebandasjer (Blå)
*Bandasjeunderlag
*Kopper m. borrelås
*Shabrack (Str. Cob+ samme hvilken farge bare den er pen)
*Kardask
*Stallkost
*Hest på fôr

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2005 :  07:43:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Siden det i denne tråden tidligere ble debattert hva slags jakker som er alternativ til Kingsland, så kom jeg på at Toggi har endel fine jakker.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2005 :  14:50:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
dette var en litt artig "tråd"... jeg har masse jeg ønsker meg, så her er litt av det:
- Bogtresæla. Hadde en før, men den brant opp. har ikke lyst å kjøpe ny fordi de er så stive, men en fin brukt en. men hakke fått tak i en ennå...
-En gaupen dobbel hestehenger =)
-Ny rockart da den vi har er så gammel og rusten...
- Dette bucasdekkenet http://www.lowenborg.no/html_plain_items?items_id=39572
-En westernsal finner ikke den sia jeg så den på akkurat nå men.
-Et vesternhodelag finner ikke den sia jeg så den på akkurat nå men.
-et regndekken. http://www.lillestromhestoghund.no/html_plain_items?items_id=178166
-et fleecedekken.http://www.lillestromhestoghund.no/html_plain_items?items_id=178502 eller dette http://www.lillestromhestoghund.no/html_plain_items?items_id=189417
-en disney chabrack som venninna mi hadde. Den hadde lommer på siden, veldig praktisk når man rir på tur, også var den svart og rød. Superfin, men finner den ikke noen steder(der hun kjøpte den selges den ikke lenger)
- en shabrack. http://www.lowenborg.no/html_plain_items?items_id=45734 eller denne http://minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?s=2&kat=14&pid=6014
- denne bucasgrima http://minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?kat=9&pid=6111

det er masse mer jeg ønsker meg men dette er det jeg har mest lyst på...
Trenger ikke alt men noe av det da alt utstyret brant opp i høst... Har kjøpt inn igjen en del da, så...

~*~ Lill ~*~
Redigert av - lillings den 25/03/2005 14:52:43 Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2005 :  15:39:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Her kommer ønskelista mi:

-vinrød ridebukse med skinn fra kneet og ned
- skogsgrønn schabrack
- børster i forskjellige farger(rosa, blå, lilla, lyegrønn, ja alle sprøe farger!)
-ny sal! er på utkikk (sal til islending)
- pussekasse som gir god oversikt...ikke lett det gitt =P
- nytt hodelag til hoppa mi (det jeg har er litt blanding med brune og svarte reimer..)
-en god hestefaktabok
- svarte tøyler med messingspenner(lærtøyler er et must! )
- ei sånn lav nesereim som ikke forstyrrer bittet....
- saltaske som holder(viktig!!)hehe

Tja, deet var det jeg kom på nå. Trenger ingenting av det, med takker ikke nei til det heller ;)
Får ta det etter hvert som man jobber inn pengene.. Huff, da må jeg jo jobbe i sommer da! hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2005 :  20:40:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Apropo Treadstone som jeg tidligere nevnte.. Heimer forhandler Treadstone, men i følge den katalogen jeg har fra dem har de ikke kommet med så mye klær i form av jakker ennå. De har leggchaps og skotøy som jeg har sett. Det er Treadstone som har Equi Comfort bl.a.

Og apropo flere kule jakker, som alternativ til Kingsland. Georg Schumacher har noen kule..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 28/03/2005 21:02:31 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/03/2005 :  21:04:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Apropos ønskeliste. Etter en koslig tur i stallen (og gjørmen!) i dag, fant jeg ut at jeg virkelig ønsker meg en svart ridebukse - eller aller helst brun. Og da skal det være av islands-typen med skinn fra kneet og ned, og bukse som går over skoene. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2005 :  21:48:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Apropos ønskeliste. Etter en koslig tur i stallen (og gjørmen!) i dag, fant jeg ut at jeg virkelig ønsker meg en svart ridebukse - eller aller helst brun. Og da skal det være av islands-typen med skinn fra kneet og ned, og bukse som går over skoene.

Opprinnelig postet av Formosissima

Jeg ønsker meg også svart ridebukse Helst Pikeur, eller eventuelt Eurostar i bomull med helskinn. Mest fordi den går til alle grensere, og er veldig tidløse og diskrete.

Ellers er jeg litt ridebuksefreak, og har sett de nye fargekombinasjonene til Eurostar. De med blått og grått tror jeg det var. De var tøffe. Har lenge ønsket meg lyseblå bukse med mørkeblått skinn, men de er litt ut nå.

Og så ønsker jeg meg en cordbukse med skinn (har bare uten) i skikkelig kvalitet (Pikeur eller Eurostar), helst mørkeblå, evnt mørkebrune. De er også litt tidløse, og jeg digger mørkeblått (og brunt).

Og så ønsker jeg meg hest

silje-hero-embla

» VIP

Skrevet - 05/04/2005 :  10:34:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, denne debatten har bare fortsatt ser jeg;) får vel slenge inn litt til jeg og:)

først og fremst nå for tia så står en slank hest og ny, passelig sal høyest på lista!!! blir gal av "lille bomba", for han har vokst ut av salen... nå er det slanking på gang!

og dere, kanke dere som har inne litt flere nettsider med utstyr og klær ta å legge dem ut hit på debatten? jeg er helt blank(forutenom høks og rodeo.... har brukt de mest, menne....) har utrolig lyst på ny euro-star ridebukse, den jeg har er gammel, men av utrolig god kvalitet! hvor får man tak i det...?
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 05/04/2005 :  11:13:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.lowenborg.no og www.minhestebutikk.no pleier å ha Euro Star ridebukser. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/04/2005 :  12:13:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
I dag forelsket jeg meg i et par ridestøvler av lær, nemlig disse fra XXL. *Sikle* Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2005 :  17:21:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
I dag forelsket jeg meg i et par ridestøvler av lær, nemlig disse fra XXL. *Sikle*

Opprinnelig postet av Formosissima

Siden vi er litt i slingringsmodus på denne debatten allerede, samtidig som det meste går i kategorien "drømmeland" som passer inn her kan jeg nevne at de på My One (hestebutikken på Nordby Kjøpesenter i Svinesund, Sverige) har Cavallostøvler til 2250sek. Dette er ikke på salg heller, og jeg var en tur innom på lørdag. Riktignok en økonomivariant av de ellers veldig dyre Cavllostøvlene, men samtidig solide støvler sett i forhold til støvler til samme pris, og likevel skikkelig Cavallolook (synes Cavallostøvlene generelt er veldig pene fremfor endel andre støvler).

Antagelig er veldig godt kjøp hvis man ikke ønsker så dyre støvler, enten fordi man fremdeles vokser, rett og slett ikke har råd til dyrere, eller ikke trenger bedre..

De er litt annen sort enn de du nevner Formosissima. De jeg snakker om er uten glidelås og snøring. De hadde også to litt dyrere par. En mer dressurstøvel (likner veldig på billigvarianten, men stivere skaft og antagelig laget av mer holdbart materiale), og en sprangstøvel med snøring og glidelås bak. Husker bare at prisen på de dyre dressurstøvlene lå i overkant av 4000sek. Sprangstøvlene husker jeg ikke, men et sted mellom denne økonomivarianten og dressurstøvelen tenker jeg.

Jeg har et par skreddersydde Cavallostøvler i "allround mot dressur"-modell (Weltmeister) som er helt fantastiske!

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.