hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - spiser mye rart!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 spiser mye rart!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sle13
» VIP

Skrevet - 21/02/2005 :  13:47:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm...hestene mine de liker så mye rart!! blant annet: banan, mandarin, ostepopp, appelsinskall, skokoladekake, druer, bamsemums, osv... er noe an det farlig, er det noe spesielt jeg bør passe på?? e er noen skikkelig godtegriser....

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/02/2005 :  14:02:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Sjokolade er i alle fall på dopinglisten for hester. Samme med valmuefrø. Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 21/02/2005 :  19:52:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
At hester spiser diverse frukt og grønnsaker er ikke akkurat nytt..

Pass på å ikke gi hesten seige ting (f.eks vingummi, dersom det skulle friste). Hesten kan få problemer med å tygge/svelge, den kan til og med bli kvalt.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 21/02/2005 :  19:59:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Vet ikke hvordan det er for hester, men sjokolade er iallefall giftig for hunder... Tror ikke jeg ville foret han med sånt uansett. Frukt og grønnsaker er sjelden farlig i moderate mengder.
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/02/2005 :  22:32:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Sjokolade er ikke giftig for hester i annen måte enn at det er doping. Dvs, de dør ikke - men de blir gjerne en del livligere enn ellers pga. endorfinene (eller hva det heter), det er i alle fall det samme stoffet som får oss til å føle oss 'lykkelige' av å spise sjokolade og annet snask. Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 22/02/2005 :  11:55:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
quote:
Vet ikke hvordan det er for hester, men sjokolade er iallefall giftig for hunder... Tror ikke jeg ville foret han med sånt uansett. Frukt og grønnsaker er sjelden farlig i moderate mengder.

Originally posted by Anette&Ali&Aurello

Det er kakaoen i sjokoladen de ikke tåler.

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 22/02/2005 :  16:37:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
ok :) Der lærte jeg noe. Men da er jo all sjokolade giftig, det finnes vel ikke mye sjokolade uten kakao?
Har bare fått streng beskjed av min søster å ikke fore dobermantispa hennes med sjokolade jeg...selv om hu har veldig lyst på! ;)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 22/02/2005 :  22:08:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
quote:
ok :) Der lærte jeg noe. Men da er jo all sjokolade giftig, det finnes vel ikke mye sjokolade uten kakao?
Har bare fått streng beskjed av min søster å ikke fore dobermantispa hennes med sjokolade jeg...selv om hu har veldig lyst på! ;)

Originally posted by Anette&Ali&Aurello

Man får kjøpt hundesjokolade da. Hehe, det smaker faktisk ikke så verst..

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2005 :  22:16:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Stallkatten hadde spist Firkløveren min idag! Slemme katten. Ga resten til hestene. Blei veldig skuffa ettersom jeg hadde lyst på sjokolade da.

Det hadde fint lite med saken å gjøre *glis*

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.