hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - chambon
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 chambon
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 04/03/2005 :  01:02:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal en "mannsalder" med kunnskap for å klare det, og hvor mange utstyrsløse hester har man "brukt opp" på den tiden.....
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

sle13
» VIP

Skrevet - 04/03/2005 :  15:09:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
kristine: jge veit jeg bare er 14-15 år gammel...jeg holder ikke på å rir inn en hest, jeg tilrir den... jeg har oxo tilridd en annen hest, en fjording og hun har blitt kjempe fin...måtte desverre selge ho, men ho kunne snart gå lett b, og hun hoppet 1m no problem, hoppa ho på 1.20... da sleit ho litt men...fjording!! jeg har oxo hatt treneransvaret for en 8år gammel ponni, som aldri var blitt brukt til noe...nå er han stallens yndling... han har vist STOOOR fremgang av min ridning...så det så...jeg er kanskje ung, men jeg kan utrolig mye...grunnen til at jeg startet dette var for å høre om DERES ANDRE sine erfaringer og meninger og sånt om chambongen...men jeg bruker det...den sitter ikke strammere en en martingal, men den hjelper litt... han har allerede begynt å få den OVERLINJA jeg prøver å få til, og han går godt fram og setter faktisk BENA UNDER SEG!!! så han kommer faktisk til å bli en fin hest, og venlingst ikke se ned på ridekunskapene mine; jeg kan myyyye mer en dere tror. Gå til toppen av siden

Liwi

Skrevet - 04/03/2005 :  15:32:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oh Lord... Gå til toppen av siden

Skrønerdu?

Skrevet - 04/03/2005 :  15:42:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var også verdensmester når jeg var 15..
Har gått over nå.....
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 04/03/2005 :  16:21:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Tror ikke du leste innlegget mitt. Jeg rakket ikke ned på dine kunnskaper nettopp fordi jeg aldri har sett deg ri
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 04/03/2005 :  16:25:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Sle13: jeg tror det var framstillingen i ditt første innlegg folk reagerer på.
Jeg foreslår at neste gang som trener/ridelærer foreslår at du skal benytte utstyr du ikke helt vet hva er, eller hvordan virker så kan du spørre vedkommende: Hvorfor skal jeg bruke dette? Hvilken virkning vil det gi (i forhold til den du er ute etter)? Hvordan virker det?
Hvis de kan gi deg gode og velbegrunnede forklaringer på dette så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal benytte utstyr, etter deres veiledning. Men en dose kritisk sans er fint..

Forresten: Bokstaver er gratis på sånne her forum, så det er veldig fint hvis du skriver på bokmål eller nynorsk og ikke på SMS-språk.

Guro
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 04/03/2005 :  16:47:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
sle13, har uansett store vanskeligheter med å tro at du tilrir en hest. Det samme med den 8 år gamle ponnien. Ikke at jeg har noe imot verken din alder eller noe som helst, men hvis det er så ¨lettvint¨ å tilri en hest tror jeg ikke jeg hadde betalt 5-6000 kr for å sende hesten min til tilridning.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.